Пн-Нд 10:00-18:00


30 ДНІВ ПОВЕРНЕННЯ ТА 14 ДНІВ БЕЗКОШТОВНОГО ПОВЕРНЕННЯ


Як зробити повернення?

Якщо ви хочете повернути замовлення чи товар, знайте, у Fidelitti це дуже просто. Повернення здійснюється через кур’єрські компанії Нова Пошта та Meest.

Пам’ятайте, що ви маєте 30 календарних днів з моменту отримання посилки і що товари повинні відповідати певним умовам.

Ми значно покращили процес покупок, тому що знаємо, що іноді  трапляється так, що ви не на 100% задоволені зробленим вибором: від безкоштовного повернення, продовженого періоду з 14 до 30 днів до зручного оформлення повернення через кур’єрську компанію.

Запросити повернення можна такими способами:

1) Ви можете оформити повернення, заповнивши онлайн-форму. Користувачі, які не мають обліковий запис на сайті fidelitti.ua, отримають доступ до онлайн панелі управління поверненнями після надання номера замовлення, до якого відноситься продукт, який ви хочете повернути, а також адреси e-mail, з якої було здійснено замовлення. Користувач, який має обліковий запис на сайті fidelitti.ua і увійшов до системи, може легко це зробити прямо зі свого облікового запису, обравши розділ «Повернення» в особистому кабінеті.

Виберіть товар, який хочете повернути, потім позначте у списку тип запиту та причину повернення (це не обов’язково, але ми будемо вдячні, якщо ви її надасте)

2) Якщо ви не можете зареєструвати повернення онлайн, скористайтеся роздрукованою та заповненою паперовою формою повернення.  Ви можете завантажити його з облікового запису клієнта, у розділі «Обмін та повернення» або з електронного листа, надісланого  після підтвердження надсилання  замовлення.  Роздрукуйте, заповніть та покладіть його у посилку для повернення. Також ви можете повідомити нам у відділ обслуговування клієнтів у письмовій формі за адресою orders@fidelitti.ua про замовлення, яке плануєте повернути або у відділ обслуговування клієнтів за номером гарячої лінії 0(800) 33 19 59

Завантажте та заповніть усі дані з форми повернення, натиснувши тут, потім надішліть нам заповнену форму на пошту orders@fidelitti.ua.

Після надсилання заяви на повернення з вами зв’яжеться консультант Fidelitti, потім найближчим часом ви отримаєте підтвердження електронною поштою з номером повернення, зареєстрованим у системі, та детальну інструкцію.

Як тільки повернення надійде на наш склад, ми проінформуємо вас про це. Після перевірки товарів, які ви повернули, ми повідомимо вас, чи  дотримано всіх умов повернення.  Потім ми повідомимо вас, коли повернемо суму, еквівалентну вашому поверненню.

Відшкодування вартості поверненого товару буде здійснено протягом максимум 7 робочих днів шляхом банківського переказу на рахунок IBAN, зазначеного у Формі повернення.

Рахунок має бути дійсним та активним, в українських гривнях (UAH) та відкритий у банку в Україні. Якщо замовлення, яке ви повертаєте, було сплачено з банківської карти на нашому сайті (оплата онлайн), суму буде повернуто на пов’язаний з нею рахунок. Якщо ви сплатили іншим способом, гроші повертаються на банківський рахунок, зазначений у Формі повернення. Повернення не включає вартість доставки.

Зверніть увагу, що якщо у вашому замовленні було два і більше товарів, сума яких активувала безкоштовну доставку в кошику, то при поверненні одного з товарів важливо, щоб сума залишених товарів була вищою за 2499 грн, у всіх інших випадках вам буде відшкодовано суму за вирахуванням вартості доставки. Цей захід необхідний для виключення випадків зловживання послуги "безкоштовна доставка від 2499грн", коли клієнт свідомо замовляє один акційний товар за низькою вартістю, та другий, для перевищення порога суми замовлення у 2499 грн, що у свою чергу активує послугу "безкоштовна доставка", а потім навмисне здійснює повернення одного або кількох товарів.

Повертайте товари відповідально!

Поверніть товар, який вам більше не потрібен,  в тому стані, в якому він був доставлений. Це означає: примірялися, але не носились, без плям, без ознак зносу чи потертостей, включаючи аксесуари чи коробку з прикріпленою етикеткою.

Ви часто замовляєте і так само часто повертаєте, тому що точно не знаєте, який розмір вам підходить?

Використовуйте виміри, зазначені в описі кожного товару. Також ви можете запросити додаткові виміри у наших консультантів.

Забуваєте забрати посилку чи змінили рішення про покупку?

Замислюйтесь про вплив на довкілля: відходи матеріалів для пакування, шкідливі викиди автомобілів у пробках для доставки, робота людей на складі, які готують продукт для відправки, а потім розпаковують його.

Яким умовам повинен відповідати товар, що повертається?

Умовою прийняття повернення є те, що товари знаходяться в тому ж стані, в якому вони були доставлені до вас (без ушкоджень, без ознак зносу, з цілими етикетками). Через делікатний характер продукції, що продається, ми залишаємо за собою право відмовити у поверненні будь-якої продукції, яка не може бути перепродана як нова.

Ми рекомендуємо вам приміряти товари, не знімаючи етикетки, що знімається. Ви також повинні знати, що повернення товару без етикетки його складу не допускається. Товари, зазначені у формі повернення, повинні бути передані кур’єрській компанії у повній комплектації, як при отриманні. Товари, що повертаються, повинні відповідати  переліку товарів у заяві на повернення. Якщо у зворотній посилці є товари, відмінні від товарів у заповненій формі, після перевірки посилки складом, у відшкодуванні таких товарів буде  відмовлено.

Безкоштовне повернення протягом 14 днів від компанії Нова Пошта

Ця послуга доступна тільки для кур'єрської компанії Нова Пошта. "Легке повернення" - це швидка та безкоштовна послуга для повернення товару або частини товарів із замовлення продавцю протягом 14 днів після отримання посилки. Нова Пошта здійснює лише доставку, тому перед відправкою посилки покупцю обов'язково слід зв'язатися з продавцем або оформити заявку на повернення онлайн. Ця послуга доступна лише в мобільному додатку та онлайн-кабінеті кур'єрської компанії Нова Пошта.

Для того, щоб скористатися сервісом необхідно:

- увійти до розділу "Мої відправки" та вибрати отриману посилку з товаром, який необхідно повернути;

- у рядку "Керувати посилкою" вибрати сервіс "Легке повернення";

- вказати причину повернення товару із запропонованого переліку;

- після цього експрес-накладну на повернення створено.

Також Нова Пошта звертає увагу, що у накладній не можна змінити адресу повернення та ім'я отримувача.

Після цього запакуйте посилку та надішліть товар на вказану адресу одержувача з відділення, поштомату або кур'єром. Доставка безкоштовна, тільки у разі виклику кур'єра потрібно буде зробити доплату.

* Сервіс може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги "Переадресація", "Повернення".

Обмеження права на повернення протягом 30 днів

Компанія Fidelitti залишає за собою право обмежити послугу «Повернення протягом 30 днів» у випадку великої кількості повторних повернень від одного і того ж клієнта незалежно від типу товару, що повертається.

Споживач буде проінформований за допомогою письмового повідомлення, дзвінка  або електронної пошти, коли буде виявлено некоректну поведінку.

Повернення за власні кошти

Якщо ви хочете повернути товар за свій рахунок (або іншою кур'єрською компанією), виберіть перевізника самостійно та дотримуйтесь його інструкцій. Пам'ятайте, що для цього методу повернення доступна тільки кур'єрська доставка на нашу адресу. Актуальну адресу для здійснення повернення дізнайтесь у консультантів інтернет магазину Fidelitti за номером 0(800) 33 19 59

Якщо хочете відправити повернення на відділення Нова Пошта або Meest, відправте повернення разом з формою повернення, що додається, за адресами відділень:


  Нова пошта
Для відправки посилки через Нову Пошту вкажіть м. Одеса Відділення Нова Пошта №128, вул. Академіка Глушка 29, тел. +380630443306, отримувач – ФОП Гордієнко А.В.

  Meest Express
Для відправки посилки через Meest Express вкажіть м. Одеса Відділення Meest Express №95, вул. Академіка Глушка 11Гтел. +380630443306, отримувач – ФОП Гордієнко А.В.

 

Примітка. Ми не приймаємо повернення через Укр Пошту, тільки через кур’єрські компанії (наприклад, Нова пошта, Meest, тощо). Також ми не приймаємо посилки, що повертаються післяплатою.

Примітка. Ми залишаємо за собою право не виконувати замовлення зроблене людьми, які зробили  більше 6 повернень за останні 12 місяців поточного року або ті, що відмовились від отримання посилок 2 рази поспіль. У таких випадках Fidelitti може запропонувати оформлення замовлень тільки з попередньою оплатою карткою.

Примітка. Ми приймаємо повернення товару тільки за наявності  оригінальної упаковки. Якщо ви з будь-якої причини загубили чи пошкодили оригінальну упаковку, будь ласка, зв’яжіться з нашим відділом по роботі з клієнтами, перш ніж оформляти повернення.

 

ОБМІН ТОВАРУ

Процес обміну грунтується  на поверненні продукту,  який ви хочете обміняти, у непошкодженому вигляді (у тому вигляді, у якому ви його отримали від нас), з наступним розміщенням нового замовлення на бажаний продукт.

Наш магазин поверне вам гроші за повернутий товар (який ви хочете обміняти), як тільки повернення буде прийнято на нашому складі.

Вам потрібно буде оформити нове замовлення якнайшвидше для резервування товару на складі.