Пн-Нд 10:00-18:00

ПРО ДОСТАВКУ

Доставка в онлайн магазині fidelitti.ua проводиться тільки на території України та здійснюється, для збереження посилки та комфорту отримувача, кур’єрськими компаніями Нова Пошта і Meest.

Доступні такі способи доставки по Україні:

Нова Пошта – доставка на відділення, доставка в поштомат та кур’єрська доставка.

Meest – доставка у відділення та кур’єрська доставка.

Нижче ви знайдете всі способи доставки та ціни доставки:

Спосіб доставки Орієнтовний час доставки Вартість доставки
Вартість замовлення Оплата карткою на сайті Післяплата
Image
Відділення
Орієнтовний термін доставки: 1-2 робочих днів До 2499 грн 99 грн 99 грн
Від 2499 грн Безкоштовна доставка 99 грн
Image
Поштомат
Орієнтовний термін доставки: 1-2 робочих днів До 2499 грн 99 грн
99 грн
Від 2499 грн Безкоштовна доставка 99 грн
ImageКур’єрська доставка Орієнтовний термін доставки: 1-2 робочих днів До 2499 грн 129 грн
недоступно
Від 2499 грн 29 грн
недоступно
ImageВідділення Орієнтовний термін доставки: 1-2 робочих днів До 2499 грн 99 грн
99 грн
Від 2499 грн Безкоштовна доставка 99 грн
Image
Кур’єрська доставка
Орієнтовний термін доставки: 1-2 робочих днів До 2499 грн 129 грн
недоступно
Від 2499 грн 29 грн
недоступно


Стандартний термін доставки, що розраховується з моменту підтвердження замовлення Fidelitti, становить в середньому 1-2 робочих днів.

В цей час входить:

- час, необхідний для підготовки посилки до відправлення та передачі її транспортній компанії;

- час транспортування замовлення з нашого складу в Одесі до адреси клієнта в Україні (стандартно 24 години). Після передачі посилки із замовленням транспортній компанії, кожен клієнт отримує лист на пошту від Fidelitti з підтвердженням відправки замовлення, а також із посиланням для відстеження посилки (яке буде працювати з моменту реєстрації посилки в кур’єрській системі в Україні). До цього листа додається рахунок-фактура, а також форма повернення.

Час виконання замовлення може бути збільшено з незалежних від магазину причин, таких як виключно велика кількість замовлень (наприклад, Чорна п’ятниця, зимові чи великодні свята, тощо), проблеми з боку логістичної або кур’єрської компанії, вимушені обставини, непереборна сила, яку не можна передбачити, тощо. Також є ймовірність, що для більш важкодоступних та віддалених районів (таких як гірські райони) кур’єрські компанії Нова Пошта та Meest здійснюють доставку не щодня (зазвичай вони накопичують замовлення та доставляють їх 2-3 рази на тиждень).

Для замовлень на суму більше 2499 грн і при оплаті замовлення онлайн доставка безкоштовна.

Для замовлень на суму менше 2499 грн вартість доставки складає 99 грн при оплаті замовлення онлайн та 99 грн при оплаті доставки післяплатою.

*Зверніть увагу, що з 01.11.2024 замовлення, в яких метод оплати було обрано «Накладений платіж», надсилатимуться лише після передоплати у розмірі 100 грн. При обробці вашого замовлення, консультанти зв'яжуться з вами по телефону для підтвердження вашого замовлення та проінформують вас про необхідність внесення передоплати у розмірі 100 грн, у разі вказаного вами методу оплати «Накладений платіж». Далі ви отримаєте смс від відправника «Fidelitti» з посиланням на онлайн оплату в розмірі 100 грн. Ми використовуємо сервіс Plata by mono. Plata by mono - це система онлайн-платежів, яка дозволяє безпечно оплачувати покупки в Інтернеті. Plata by mono працює з картками MasterCard та Visa. Також ви можете отримати реквізити ФОП від наших консультантів, для внесення передоплати у розмірі 100грн, після обробки та підтвердження вашого замовлення. Якщо ви викупляєте замовлення післяплатою, то у відділенні компанії «Нова Пошта» необхідно буде сплатити суму накладеного платежу, що залишилася, за вирахуванням 100 грн, сплачені нам раніше. У разі не приходу у відділення компанії «Нова Пошта» або у разі відмови від товару, сума у розмірі 100 грн утримується нами, як компенсація транспортних витрат в обидві сторони. При цьому, якщо ви відмовилися від викупу товару, але плануєте одразу ж оформити замовлення на інший розмір/колір даного товару, вашу передоплату буде зараховано в суму оплати нового замовлення. У картці товару уважно перевірте дату запланованої доставки та наші детальні виміри виробів, натиснувши "Заміри товару". Уважно вивчіть виміри довжини устілки взуття на сайті, щоб взуття підійшло вам за розміром. Задайте нашим консультантам уточнюючі та цікаві для вас питання щодо розмірів або особливостей обраного вами товару. Зверніть увагу на вказані розміри сумок. Сприйняття розмірів товару через фото у деяких випадках може бути хибним. Пам'ятайте, що передача кольорів може трохи відрізнятися в залежності від кольору екрана пристрою, який ви використовуєте при відвідуванні сайту Fidelitti.ua. Ви завжди можете зв'язатися з нами за телефонами та месенджерами, вказаними у розділі «Контакти».


Що буде, якщо ви відмовитесь чи не заберете посилку?


НОВА ПОШТА – відділення

Відправлення на відділенні Нової Пошти зберігається 7 днів. Після закінчення безкоштовного терміну зберігання посилка автоматично повертається відправнику.


НОВА ПОШТА – поштомат

Відправлення в поштоматі Нової Пошти зберігається 3 дні. Після закінчення безкоштовного терміну зберігання посилка автоматично повертається відправнику.


НОВА ПОШТА – кур’єрська доставка

У випадки кур’єрської доставки від Нової Пошти, кур’єр здійснить дві спроби доставити посилку з вашим замовленням, якщо з першої спроби доставити  посилку не вдається, кур’єр повернеться  наступного робочого дня. Якщо йому не вдасться доставити посилку вдруге, кур’єр поверне її до місцевого розподільчого центру Нової Пошти, а звідти її буде відправлено на наш склад до Одеси.


MEEST– відділення

Відправлення на відділенні MEEST зберігається 7 днів. Після закінчення безкоштовного терміну зберігання посилка автоматично повертається відправнику.


MEEST– кур’єрська доставка

У випадки кур’єрської доставки від  MEEST, кур’єр здійснить дві спроби доставити посилку з вашим замовленням, якщо з першої спроби доставити  посилку не вдається, кур’єр повернеться  наступного робочого дня. Якщо йому не вдасться доставити посилку вдруге, кур’єр поверне її до місцевого розподільчого центру  MEEST, а звідти її буде відправлено на наш склад до Одеси.


НОВА ПОШТА (поштомат)

Поштомат від  НОВА ПОШТА  є найновішим способом доставки ваших замовлень. Бажані товари доставляються в надійні поштомати, доступні цілодобово у понад 2000 пунктах видачі по всій країні. Ми рекомендуємо вам скористатись мережею поштоматів НОВА ПОШТА, якщо вам важко спланувати свій графік для отримання посилки кур’єром. Отримати  посилку через мережу поштоматів ви зможете в будь-який зручний для вас час. Метод доставки поштоматом доступний для замовлень із не більше 2 товарами.


Умови  доставки в поштомат  НОВА ПОШТА:

*Оплата здійснюється тільки карткою, онлайн через додаток від НОВА ПОШТА.

**Якщо на момент доставки обраний поштомат повний, посилка буде перенаправлена на інший найближчий поштомат. Поштомат, на який буде направлена посилка, знаходиться у безпосередній близькості від обраного пункту доставки. Ми повідомимо вам як до, так і після переадресації посилки.

Що потрібно зробити, щоб скористатись цією послугою:

1.Додайте товари в кошик, прейдіть до оформлення замовлення  та оберіть спосіб доставки «поштомат НОВА ПОШТА».

2.Оберіть поштомат та одну з точок доставки із списку на карті, як вам зручніше.

3.Коли ваше замовлення надійде до камери зберігання, ви отримаєте  SMS або повідомлення у додатку від НОВА ПОШТА. Підійдіть до поштомата, відкрийте додаток НОВА ПОШТА, оберіть номер замовлення ТТН, який хочете отримати, та натисніть «Відкрити поштомат», він розблокує  комірку, в якій знаходиться ваша посилка. Зв’язок смартфона та поштомата відбувається через канал «Bluetooth», тому заздалегідь переконайтесь у працездатності цієї функції.

4. У вас є 72 годин, щоб забрати посилку з моменту отримання  SMS або повідомлення про прибуття замовлення.


Розкриття посилки при доставці

Коли посилка дійде до місця призначення, ви можете відкрити її, щоб побачити вміст у присутності працівника кур’єрської компанії, перш ніж платити. Перевірте, чи є продукт або продукти тими, які ви замовляли, чи відповідає колір тому, який ви хотіли, або ще щось пов’язане із станом товару. Якщо ви хочете відкрити посилку, працівник  кур’єрської компанії зобов’язаний почекати, поки ви перевірите вміст посилки. Майте на увазі, що цей варіант передбачає не  приміряння  продукції, а лише її перевірку.

Якщо вибір не відповідає вашому смаку або не відповідає очікуванням (незалежно від кольору, матеріалу, якості, тощо), ви можете відмовитись від отримання товару.

Ви повинні знати: якщо ви вирішили повернути товар після відкриття упаковки, важливо знати, що ви повинні повернути всі товари, ви не можете відмовитись від одного або двох і залишити інші.

*Зверніть увагу, якщо ви замовляєте товари на вибір з методом оплати «Накладений платіж» та однією посилкою (одним замовленням), то вам необхідно буде сплатити суму всіх замовлених товарів повністю в поштовому відділенні, і тільки після цього ви зможете відмовитися і зробити повернення товару, що не підійшов. Це означає, що ви не можете сплатити у поштовому відділенні лише частину посилки. Наприклад, ви бажаєте визначитися з точним розміром або з кольором виробу та оформили замовлення на однакову модель взуття в розмірі 37 і 38. У відділенні кур'єрської служби ви хочете приміряти замовлене взуття і визначитися з більш зручним розміром. У такому разі, за правилами кур'єрської компанії, вам необхідно буде сплатити суму піспляплати повністю. Після цього ви зможете оформити безкоштовне повернення товару (послугою «Легке повернення» через кур'єрську компанію Нова Пошта). Якщо ви хочете оформити товари на вибір різними посилками з методом оплати «накладений платіж» (оформивши різні замовлення), то в даному випадку замовлення надсилатимуться лише після передоплати у розмірі 100 грн за кожне окреме замовлення. При обробці замовлення, консультанти зв'яжуться з вами по телефону для підтвердження вашого замовлення та проінформують вас про необхідність внесення передоплати в розмірі 100 грн за кожну окрему посилку. Далі ви отримаєте смс від відправника «Fidelitti» з посиланням на онлайн оплату. Ми використовуємо сервіс Plata by mono. Plata by mono - це система онлайн-платежів, яка дозволяє безпечно оплачувати покупки в Інтернеті. Plata by mono працює з картками MasterCard та Visa. Також ви можете отримати реквізити ФОП від наших консультантів, для внесення передоплати, після обробки та підтвердження вашого замовлення. Якщо ви викупляєте замовлення післяплатою, то у відділенні компанії «Нова Пошта» необхідно буде сплатити суму накладеного платежу, що залишилася, за вирахуванням 100 грн, сплачені нам раніше. У разі не приходу у відділення компанії «Нова Пошта» або у разі відмови від товару сума у ​​розмірі 100 грн утримується нами, як компенсація транспортних витрат в обидві сторони. При цьому, якщо ви відмовилися від викупу товару, але плануєте одразу ж оформити замовлення на інший розмір/колір даного товару, вашу передоплату буде зараховано в суму оплати нового замовлення. У картці товару уважно перевірте дату запланованої доставки та наші детальні виміри виробів, натиснувши "Заміри товару". Уважно вивчіть виміри довжини устілки взуття на сайті, щоб взуття підійшло вам за розміром. Задайте нашим консультантам уточнюючі та цікаві для вас питання щодо розмірів або особливостей обраного вами товару. Зверніть увагу на вказані розміри сумок. Сприйняття розмірів товару через фото у деяких випадках може бути хибним. Пам'ятайте, що передача кольорів може трохи відрізнятися в залежності від кольору екрана пристрою, який ви використовуєте при відвідуванні сайту Fidelitti.ua. Ви завжди можете зв'язатися з нами за телефонами та месенджерами, вказаними у розділі «Контакти».


Підпишіться та слідкуйте за останніми новинами!