ПРО ДОСТАВКУ

Доставка в онлайн магазині fidelitti.ua проводиться тільки на території України та здійснюється, для збереження посилки та комфорту отримувача, кур’єрськими компаніями Нова Пошта і Meest. Для доставки замовлень до інших країн, будь ласка, відвідайте наш сайт fidelitti.com.

Доступні такі способи доставки по Україні:

Нова Пошта – доставка на відділення, доставка в поштомат та кур’єрська доставка.

Meest – доставка у відділення та кур’єрська доставка.

Нижче ви знайдете всі способи доставки та ціни доставки:

Спосіб доставки Орієнтовний час доставки Вартість доставки
Вартість замовлення Оплата карткою на сайті Післяплата
Image
Відділення
Орієнтовний термін доставки: 1-2 робочих днів До 2499 грн 120 грн 120 грн
Від 2499 грн Безкоштовна доставка Безкоштовна доставка
Image
Поштомат
Орієнтовний термін доставки: 1-2 робочих днів До 2499 грн 120 грн 120 грн
Від 2499 грн Безкоштовна доставка Безкоштовна доставка
ImageКур’єрська доставка Орієнтовний термін доставки: 1-2 робочих днів До 2499 грн Згідно з тарифами перевізника
Від 2499 грн
ImageВідділення Орієнтовний термін доставки: 1-2 робочих днів До 2499 грн 120 грн 120 грн
Від 2499 грн Безкоштовна доставка Безкоштовна доставка
Image
Кур’єрська доставка
Орієнтовний термін доставки: 1-2 робочих днів До 2499 грн Згідно з тарифами перевізника
Від 2499 грн


Стандартний термін доставки, що розраховується з моменту підтвердження замовлення Fidelitti, становить в середньому 1-2 робочих днів.

В цей час входить:

- час, необхідний для підготовки посилки до відправлення та передачі її транспортній компанії;

- час транспортування замовлення з нашого складу в Одесі до адреси клієнта в Україні (стандартно 24 години). Після передачі посилки із замовленням транспортній компанії, кожен клієнт отримує лист на пошту від Fidelitti з підтвердженням відправки замовлення, а також із посиланням для відстеження посилки (яке буде працювати з моменту реєстрації посилки в кур’єрській системі в Україні). До цього листа додається рахунок-фактура, а також форма повернення.

Час виконання замовлення може бути збільшено з незалежних від магазину причин, таких як виключно велика кількість замовлень (наприклад, Чорна п’ятниця, зимові чи великодні свята, тощо), проблеми з боку логістичної або кур’єрської компанії, вимушені обставини, непереборна сила, яку не можна передбачити, тощо. Також є ймовірність, що для більш важкодоступних та віддалених районів (таких як гірські райони) кур’єрські компанії Нова Пошта та Meest здійснюють доставку не щодня (зазвичай вони накопичують замовлення та доставляють їх 2-3 рази на тиждень).


При замовленні  на суму понад 2499 грн доставка безкоштовна.

Для замовлень на суму менше 2499 грн вартість доставки складає 120 грн при оплаті замовлення онлайн та 120 грн при оплаті доставки післяплатою.


Що буде, якщо ви відмовитесь чи не заберете посилку?


НОВА ПОШТА – відділення

Відправлення на відділенні Нової Пошти зберігається 7 днів. Після закінчення безкоштовного терміну зберігання посилка автоматично повертається відправнику.


НОВА ПОШТА – поштомат

Відправлення в поштоматі Нової Пошти зберігається 3 дні. Після закінчення безкоштовного терміну зберігання посилка автоматично повертається відправнику.


НОВА ПОШТА – кур’єрська доставка

У випадки кур’єрської доставки від Нової Пошти, кур’єр здійснить дві спроби доставити посилку з вашим замовленням, якщо з першої спроби доставити  посилку не вдається, кур’єр повернеться  наступного робочого дня. Якщо йому не вдасться доставити посилку вдруге, кур’єр поверне її до місцевого розподільчого центру Нової Пошти, а звідти її буде відправлено на наш склад до Одеси.


MEEST– відділення

Відправлення на відділенні MEEST зберігається 7 днів. Після закінчення безкоштовного терміну зберігання посилка автоматично повертається відправнику.


MEEST– кур’єрська доставка

У випадки кур’єрської доставки від  MEEST, кур’єр здійснить дві спроби доставити посилку з вашим замовленням, якщо з першої спроби доставити  посилку не вдається, кур’єр повернеться  наступного робочого дня. Якщо йому не вдасться доставити посилку вдруге, кур’єр поверне її до місцевого розподільчого центру  MEEST, а звідти її буде відправлено на наш склад до Одеси.


НОВА ПОШТА (поштомат)

Поштомат від  НОВА ПОШТА  є найновішим способом доставки ваших замовлень. Бажані товари доставляються в надійні поштомати, доступні цілодобово у понад 2000 пунктах видачі по всій країні. Ми рекомендуємо вам скористатись мережею поштоматів НОВА ПОШТА, якщо вам важко спланувати свій графік для отримання посилки кур’єром. Отримати  посилку через мережу поштоматів ви зможете в будь-який зручний для вас час. Метод доставки поштоматом доступний для замовлень із не більше 2 товарами.


Умови  доставки в поштомат  НОВА ПОШТА:

*Оплата здійснюється тільки карткою, онлайн через додаток від НОВА ПОШТА.

**Якщо на момент доставки обраний поштомат повний, посилка буде перенаправлена на інший найближчий поштомат. Поштомат, на який буде направлена посилка, знаходиться у безпосередній близькості від обраного пункту доставки. Ми повідомимо вам як до, так і після переадресації посилки.

Що потрібно зробити, щоб скористатись цією послугою:

1.Додайте товари в кошик, прейдіть до оформлення замовлення  та оберіть спосіб доставки «поштомат НОВА ПОШТА».

2.Оберіть поштомат та одну з точок доставки із списку на карті, як вам зручніше.

3.Коли ваше замовлення надійде до камери зберігання, ви отримаєте  SMS або повідомлення у додатку від НОВА ПОШТА. Підійдіть до поштомата, відкрийте додаток НОВА ПОШТА, оберіть номер замовлення ТТН, який хочете отримати, та натисніть «Відкрити поштомат», він розблокує  комірку, в якій знаходиться ваша посилка. Зв’язок смартфона та поштомата відбувається через канал «Bluetooth», тому заздалегідь переконайтесь у працездатності цієї функції.

4. У вас є 72 годин, щоб забрати посилку з моменту отримання  SMS або повідомлення про прибуття замовлення.


Розкриття посилки при доставці

Коли посилка дійде до місця призначення, ви можете відкрити її, щоб побачити вміст у присутності працівника кур’єрської компанії, перш ніж платити. Перевірте, чи є продукт або продукти тими, які ви замовляли, чи відповідає колір тому, який ви хотіли, або ще щось пов’язане із станом товару. Якщо ви хочете відкрити посилку, працівник  кур’єрської компанії зобов’язаний почекати, поки ви перевірите вміст посилки. Майте на увазі, що цей варіант передбачає не  приміряння  продукції, а лише її перевірку.

Якщо вибір не відповідає вашому смаку або не відповідає очікуванням (незалежно від кольору, матеріалу, якості, тощо), ви можете відмовитись від отримання товару.

Ви повинні знати: якщо ви вирішили повернути товар після відкриття упаковки, важливо знати, що ви повинні повернути всі товари, ви не можете відмовитись від одного або двох і залишити інші.

Підпишіться на розсилку та отримайте знижку 5% на першу покупку!