Пн-Пт 10:00-18:00


Оплата

Які засоби оплати є на сайті?

Клієнтам на сайті fidelitti.ua доступні наступні способи оплати:
- онлайн через сервіс платежів MonoPay від MonoBank (банківські картки Visa, Mastercard);
- про плату при доставці через кур'єрську компанію (накладний платіж).

Як швидко обробляється платіж?

Термін обробки платежу залежить від обраного способу оплати замовлення:
- якщо ви обираєте онлайн сервіс MonoPay, оплата повинна бути здійснена відразу. У разі невдалої оплати резервування товарів із вашого замовлення не виконується. Наша система скасовує транзакцію, і клієнт має можливість повторити спробу оформлення замовлення.

Увага: вибрані товари будуть збережені в кошику на пристрої та браузері, які використовувалися на момент спроби оформлення замовлення, яке не було успішно завершено. Не змінюйте пристрій та браузер для повторної спроби оформити замовлення. Тільки клієнти, які мають обліковий запис на сайті fidelitti.ua можуть повторити замовлення з будь-яких пристроїв, для цього достатньо авторизуватися в системі. Для авторизованих користувачів товари в кошику зберігаються незалежно від пристрою. Зверніть увагу також, що MonoPay повинен досить швидко (до 2 хвилин) підтвердити успішність транзакції електронною поштою, яку ви вказали. У поодиноких випадках може статися так, що цей час набагато більший, але не більше 24 годин. Якщо у вас виникли проблеми з транзакцією MonoPay або балансом вашого рахунку через невдалу транзакцію MonoPay, зв'яжіться з ними за адресою: https://monopay.com.ua/. Не хвилюйтеся, ваші гроші у безпеці .

- якщо ви обираєте спосіб оплати при доставці (накладений платіж), ви повинні оплатити замовлення безпосередньо кур'єрської компанії, в момент його отримання (у разі кур'єрської доставки за домашньою адресою підготуйте відповідну суму для оплати замовлення, оскільки кур'єр не зобов'язаний давати здачу і не має при собі термінал для оплати банківською картою).

У поштоматах Нова Пошта оплата здійснюється тільки онлайн через додаток, до або при самовивезенні товару.

Звертаємо вашу увагу, що комісії пов'язані з послугою післяплати несе покупець. Комісія за накладений платіж у кур'єрської компанії Нова Пошта складає 20 грн +2% від суми післяплати. Якщо ви не бажаєте переплачувати за користування послугою «накладений платіж» рекомендуємо вам скористатися онлайн оплатою через сервіс MonoPay.

Чи можна надіслати посилання на оплату?

При оформленні замовлення на нашому сайті у разі невдалої онлайн оплати, ви можете запросити посилання MonoPay для оплати у відділу роботи з клієнтами Fidelitti. Звертаємо вашу увагу, що у разі невдалої оплати резервування товарів із вашого замовлення не виконується. Наша система скасовує транзакцію, і клієнт має можливість повторити спробу оформлення замовлення. Увага: вибрані товари будуть збережені в кошику на пристрої та браузері, які використовувалися на момент спроби оформлення замовлення, яке не було успішно завершено. Не змінюйте пристрій та браузер для повторної спроби оформити замовлення. Тільки клієнти, які мають обліковий запис на сайті fidelitti.ua можуть повторити замовлення з будь-яких пристроїв, для цього достатньо авторизуватися в системі. Для авторизованих користувачів товари в кошику зберігаються незалежно від пристрою. Якщо у вас не виходить оплатити замовлення через систему онлайн платежів MonoPay, будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом роботи з клієнтами. Також ви можете вибрати оплату при доставці (накладений платіж).

Що робити, якщо виникла проблема при оплаті онлайн ?

Якщо при оплаті виникли проблеми, ви маєте можливість повторити замовлення. Вибрані вами товари чекатимуть у вашому кошику, якщо ви авторизовані, або просто не закривайте браузер. У разі виникнення інших проблем з оплатою онлайн, будь ласка, зв'яжіться з MonoPay за адресою https://monopay.com.ua/ або з нашим відділом по роботі з клієнтами. Також ви можете вибрати оплату при доставці (накладений платіж).

Чи можу я сплатити замовлення карткою у кур'єра?

Оплата карткою через кур'єра при отриманні замовлення можлива, але не всі кур'єри мають платіжний термінал, тому рекомендуємо підготувати відповідну суму для оплати замовлення. Нагадуємо, що важливо мати точну суму при отриманні замовлення, оскільки кур'єр не завжди має готівку для здачі.

Чи отримаю я квитанцію про оплату або рахунок за замовлення? Коли?

Рахунок-фактура надсилається в електронному вигляді у форматі pdf у вигляді додатка до електронного листа, що підтверджує надсилання посилки. Також цього листа додається Форма повернення. Крім того, рахунок-фактуру та форму повернення можна завантажити з облікового запису клієнта, вони доступні на вкладці  "Мій обліковий запис -> Мої замовлення -> Показати" (натисніть "Показати").

Підпишіться на розсилку та отримайте знижку 5% на першу покупку!