Ви можете знайти відповідь на своє запитання у списку поширених питань. Якщо Вас цікавить тема, якої немає в списку, або Ви не можете знайти правильну відповідь на своє запитання, будь ласка, зв'яжіться з нами
У кожного відвідувача сайту Fidelitti.ua є можливість оформити замовлення онлайн або за допомогою відділу роботи з клієнтами Fidelitti (за телефоном 0 800-33-19-59 або електронною поштою orders@fidelitti.ua). Перед оформленням замовлення ми рекомендуємо перевірити таблицю розмірів, доступну для кожного товару на веб-сайті Fidelitti.ua. Наприклад, у взуття використовуються колодки різних виробників, тому справжній розмір взуття може трохи відрізнятися від вказаного (наприклад: покупець зазвичай носить 37 розмір, і залежно від моделі, йому найчастіше може підійти 37, але у певних ситуаціях 36 або 38). У сумках та рюкзаках ми також вказуємо фактичний розмір виробів, у тому числі ручок та ремінців.
Щоб оформити замовлення на сайті Fidelitti.ua, виберіть доступний розмір товару і натисніть «Додати в кошик». Ви можете додавати не більше 5 товарів у кошик.
Після додавання товару з'явиться спливаюче вікно з можливістю перейти в кошик або продовжити покупки. Щоб продовжити обробку замовлення, виберіть значок кошика у верхньому правому кутку сторінки. Ви можете повернутись до оформлення замовлення в будь-який час, вибравши значок кошика (у правому верхньому кутку).
Якщо у вас є промокод, введіть його при оформленні замовлення у полі «У вас є промокод?» та підтвердіть. Після цього ціна буде знижена на суму промокоду. Варто пам'ятати, що не всі акції можуть поєднуватися одна з одною, тому уважно стежте за описом та регламентом акцій. У деяких випадках введення промокоду може відключати доступну на сайті акцію, не пов'язану з цим промокодом.
Важливо, що для перегляду історії замовлень та для накопичення бонусних балів у Бонусній системі Fidelitti Plus необхідно наявність облікового запису клієнта та бути авторизованим у системі. Тому перед оформленням замовлення, будь ласка, авторизуйтесь. Тоді оформлення замовлення відбувається ще швидше. Якщо промокод вже доданий або у вас його немає, натисніть «Перейти до оформлення». Потім заповніть дані про доставку у формі, що відкрилася (якщо у вас вже є обліковий запис на нашому сайті із заповненою інформацією, після входу в систему дані будуть введені автоматично).
У наступному кроці виберіть зручний для вас спосіб оплати. Доступні онлайн платіж через сервіс платежів MonoPay від MonoBank та оплата післяплатою кур'єрської компанії (Нова Пошта та Meest). Якщо ви вибрали MonoPay від MonoBank, замовлення розміщується після отримання платежу в рахунок замовлення (MonoPay відправляє вам електронний лист з підтвердженням транзакції, потім ви отримуєте електронний лист з підтвердженням замовлення від Fidelitti).
Потім, після ознайомлення з Умовами та Положеннями магазину, позначте віконце з їх схваленням. Якщо ви зацікавлені у підписці на послугу Newsletter (і ще не підписалися), ви також можете відзначити цю опцію. Фінальним кроком є підтвердження замовлення, для цього натисніть на полі «Підтвердити та сплатити».
Ви можете оплатити замовлення одним з наступних способів:
- через систему онлайн платежів MonoPay від MonoBank (вибравши цей варіант, ви будете перенаправлені на сторінку MonoPay, де зможете оплатити замовлення банківською карткою, Visa або Mastercard);
- оплата при доставці або післяплатою (у випадку кур'єрської доставки за домашньою адресою підготуйте відповідну суму для оплати замовлення, так як кур'єр не зобов'язаний давати здачу і не завжди має при собі термінал для оплати банківською картою).
Стандартний термін доставки, що розраховується з моменту підтвердження замовлення компанією Fidelitti , становить в середньому 1-2 робочі дні (залежно від моменту оформлення замовлення).
В цей час входить:
- час, необхідний для підготовки посилки до відправлення та передачі її транспортної компанії;
- час транспортування замовлення з нашого складу в Одесі до адреси клієнта в Україні (стандартно 24 години). Після передачі посилки із замовленням транспортної компанії, кожен клієнт отримує лист на пошту від Fidelitti з підтвердженням відправки замовлення, а також із посиланням на відстеження посилки (яка буде працювати з моменту реєстрації посилки в кур'єрській системі в Україні). До цього листа додається рахунок-фактура та форма повернення.
Час виконання замовлення може бути збільшено з незалежних від магазину причин, таких як виключно велика кількість замовлень (наприклад, Чорна п'ятниця, зимові чи великодні свята тощо), проблеми з боку логістичної або кур'єрської компанії, вимушені обставини, непереборна сила, яку не можна передбачити і т.д. Також є ймовірність, що для більш важкодоступних районів (таких як гірські райони) кур'єрські компанії Нова Пошта та Meest здійснює доставку не щодня (зазвичай вони накопичують замовлення та доставляють їх 2-3 рази на тиждень).
Ви можете оформити замовлення на 5 товарів одночасно. Якщо ви бажаєте замовити більше 5 товарів, вам потрібно буде розмістити окреме замовлення. Зверніть увагу, що метод доставки поштоматом доступний для замовлень не більше 2 товарів.
Ми надсилаємо підтвердження замовлення на адресу вашої електронної пошти, вказаної вами у формі замовлення. Крім того, якщо вказане замовлення було оформлене після аутентифікації (входу до особистого кабінету покупця), воно буде видно у вкладці «Мій кабінет — Мої замовлення».
Якщо ви зацікавлені у продукті, який зараз недоступний, ми рекомендуємо вам використовувати опцію сповіщення про доступність на кожній сторінці продукту.
Щоб отримувати повідомлення про наявність товару, натисніть кнопку «Вибрати розмір», а поряд з розміром, який вас цікавить і якого немає, натисніть «Повідомити мене про наявність». З'явиться вікно для введення адреси електронної пошти. Повідомлення буде надіслано на вказану адресу, коли вказаний розмір та товар з'явиться на нашому сайті.
Для внесення змін просимо звертатися до відділу роботи з клієнтами (телефоном, електронною поштою або через контактну форму на сайті). Наш консультант перевірить поточний статус замовлення та підтвердить можливість внесення змін, наприклад, на адресу доставки або модель товару (оскільки певні зміни чи скасування замовлення не можуть бути виконані, якщо статус обробки замовлення це не дозволяє). Також з особистого кабінету клієнта, в перші хвилини після оформлення замовлення, клієнт може сам скасувати замовлення (також залежить від стадії його обробки).
У разі виникнення проблем із оформленням замовлення, будь ласка, спробуйте оформити замовлення ще раз. Вибрані вами товари чекатимуть у вашому кошику, якщо ви авторизовані, або просто не закривайте браузер. Зверніть увагу на введені вами дані. Якщо все ще не вдається завершити оформлення замовлення, спробуйте змінити спосіб оплати (наприклад, виберіть післяплату). Перевірте, чи немає відповіді на ваше запитання в розділі «Часті питання». У разі виникнення додаткових проблем звертайтесь до відділу роботи з клієнтами за телефоном: 0 800-33-19-59, електронною поштою orders@fidelitti.ua або через контактну форму на нашому сайті.
Якщо промокод не активний, будь ласка, зв'яжіться з відділом роботи з клієнтами до оформлення замовлення. Після надсилання посилки додати знижку до замовлення буде неможливо.
Ви можете скасувати замовлення, зв'язавшись із відділом роботи з клієнтами (за телефоном, електронною поштою або за допомогою контактної форми на fidelitti.ua). Коли ви зв'язуєтеся з нами, повідомте нам номер замовлення, який ви бажаєте скасувати. Зверніть увагу, що скасувати замовлення, які вже готові до видачі кур'єрською компанією або вже передані транспортній компанії, неможливо. Також з особистого кабінету клієнта, в перші хвилини після оформлення замовлення, клієнт може скасувати замовлення (залежно від стадії його обробки).
Після скасування замовлення в нашій системі інформація про повернення автоматично надсилається до банку. Зазвичай повернення, запитане магазином, здійснюється банком протягом 5 робочих днів. Бувають виняткові ситуації, коли цей термін більший, але не більше 14 календарних днів. Сума сплачена за замовлення, повертається на той же рахунок, з якого покупець здійснив оплату. Якщо ви платили іншим способом (наприклад, оплата при доставці), ви можете вибрати отримання грошей на певний банківський рахунок.
Ви можете перевірити статус свого замовлення, увійшовши до розділу «Мої замовлення» у своєму обліковому записі. Виберіть замовлення, що вас цікавить, і натисніть на нього. Якщо вказане замовлення було розміщено без авторізації, його статус можна перевірити у розділі «Відстежити замовлення», ввівши електронну пошту. Варто пам'ятати, що інформація про статус посилки з'являється протягом 24 годин з моменту передачі нашим складом посилки перевізнику для доставки, і цей час залежить від кур'єрської компанії.
Номер замовлення можна знайти:
- в електронному листі, надісланому після оформлення замовлення (підтвердження замовлення);
- у накладній, відправленій у вигляді додатка до електронного листа, що інформує клієнта про доставку посилки до транспортної компанії;
- після входу в особистий кабінет на сайті fidelitti.ua, у вкладці «Мої замовлення»;
- у зведенні транзакцій MonoPay.
Будь ласка, вкажіть правильні дані для рахунку-фактури при оформленні замовлення, оскільки після його надсилання змінити дані буде неможливо.
Рахунок-фактура надсилається в електронному вигляді у форматі pdf у вигляді додатка до електронного листа, що підтверджує надсилання посилки. Форма повернення також додається до цього листа.
Крім того, рахунок-фактуру та форму повернення можна завантажити з облікового запису клієнта, вони доступні на вкладці "Мої замовлення -> Показати" (натисніть "Показати").
Історія замовлень доступна лише зареєстрованим користувачам. Ви можете перевірити це, авторизувавшись на нашому сайті fidelitti.ua у вкладці «Мої замовлення» в особистому кабінеті.
Доставка з fidelitti.ua здійснюються лише територією України. Для доставки в Польщу відвідайте наш сайт fidelitti.pl. Для доставки в інші країни Європейського Союзу завітайте на наш сайт fidelitti.com. Для доставки в Румунію відвідайте наш сайт fidelitti.ro.
Ви можете завітати до фізичних магазинів Fidelitti в Україні.
Замовлення можна оформити без реєстрації та створення облікового запису у магазині. Це замовлення буде виконуватись як будь-яке інше замовлення.
Клієнти, які мають обліковий запис на fidelitti.ua, мають доступ до певних функцій та можливостей, включаючи історію замовлень, можливість самостійно скасувати нещодавно розміщене замовлення, додати товари до списку Обраного, де вони зберігатимуться, доки клієнт не видалить їх зі списку. Також зареєстрованим клієнтам доступна участь у Бонусній системі Fidelitti Plus.
Товар резервується під час оформлення замовлення. Щоб бути впевненим у наявності вибраних товарів, після додавання їх до кошика необхідно здійснити оплату. Додавання товару в кошик або до списку Обраного не означає його резервування, якщо оплата не була здійснена або замовлення з післяплатою не оформлене і не підтверджене сайтом Fidelitti.
Клієнтам на сайті fidelitti.ua доступні наступні способи оплати:
- онлайн через сервіс платежів MonoPay від MonoBank (банківські картки Visa, Mastercard);
- про плату при доставці через кур'єрську компанію (накладний платіж).
Термін обробки платежу залежить від обраного способу оплати замовлення:
- Якщо ви обираєте онлайн сервіс MonoPay, оплата повинна бути здійснена відразу. У разі невдалої оплати резервування товарів із вашого замовлення не виконується. Наша система скасовує транзакцію, і клієнт має можливість повторити спробу оформлення замовлення.
Увага: вибрані товари будуть збережені в кошику на пристрої та браузері, які використовувалися на момент спроби оформлення замовлення, яке не було успішно завершено. Не змінюйте пристрій та браузер для повторної спроби оформити замовлення. Тільки клієнти, які мають обліковий запис на сайті fidelitti.ua можуть повторити замовлення з будь-яких пристроїв, для цього достатньо авторизуватися в системі. Для авторизованих користувачів товари в кошику зберігаються незалежно від пристрою. Зверніть увагу також, що MonoPay повинен досить швидко (до 2 хвилин) підтвердити успішність транзакції електронною поштою, яку ви вказали. У поодиноких випадках може статися так, що цей час набагато більший, але не більше 24 годин. Якщо у вас виникли проблеми з транзакцією MonoPay або балансом вашого рахунку через невдалу транзакцію MonoPay, зв'яжіться з ними за адресою: https://monopay.com.ua/. Не хвилюйтеся, ваші гроші у безпеці.
- Якщо ви обираєте спосіб оплати при доставці (накладений платіж), ви повинні оплатити замовлення безпосередньо кур'єрської компанії, в момент його отримання (у разі кур'єрської доставки за домашньою адресою підготуйте відповідну суму для оплати замовлення, оскільки кур'єр не зобов'язаний давати здачу і не має при собі термінал для оплати банківською картою).
У поштоматах Нова Пошта оплата здійснюється тільки онлайн через додаток, до або при самовивезенні товару.
Звертаємо вашу увагу, що комісії пов'язані з послугою післяплати несе покупець. Комісія за накладений платіж у кур'єрської компанії Нова Пошта складає 20 грн +2% від суми післяплати. Якщо ви не бажаєте переплачувати за користування послугою «накладений платіж» рекомендуємо вам скористатися онлайн оплатою через сервіс MonoPay.
При оформленні замовлення на нашому сайті у разі невдалої онлайн оплати, ви можете запросити посилання MonoPay для оплати у відділу роботи з клієнтами Fidelitti. Звертаємо вашу увагу, що у разі невдалої оплати резервування товарів із вашого замовлення не виконується. Наша система скасовує транзакцію, і клієнт має можливість повторити спробу оформлення замовлення. Увага: вибрані товари будуть збережені в кошику на пристрої та браузері, які використовувалися на момент спроби оформлення замовлення, яке не було успішно завершено. Не змінюйте пристрій та браузер для повторної спроби оформити замовлення. Тільки клієнти, які мають обліковий запис на сайті fidelitti.ua можуть повторити замовлення з будь-яких пристроїв, для цього достатньо авторизуватися в системі. Для авторизованих користувачів товари в кошику зберігаються незалежно від пристрою. Якщо у вас не виходить оплатити замовлення через систему онлайн платежів MonoPay, будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом роботи з клієнтами. Також ви можете вибрати оплату при доставці (накладений платіж).
Якщо при оплаті виникли проблеми, ви маєте можливість повторити замовлення. Вибрані вами товари чекатимуть у вашому кошику, якщо ви авторизовані, або просто не закривайте браузер. У разі виникнення інших проблем з оплатою онлайн, будь ласка, зв'яжіться з MonoPay за адресою https://monopay.com.ua/ або з нашим відділом по роботі з клієнтами. Також ви можете вибрати оплату при доставці (накладений платіж).
Оплата карткою через кур'єра при отриманні замовлення можлива, але не всі кур'єри мають платіжний термінал, тому рекомендуємо підготувати відповідну суму для оплати замовлення. Нагадуємо, що важливо мати точну суму при отриманні замовлення, оскільки кур'єр не завжди має готівку для здачі.
Рахунок-фактура надсилається в електронному вигляді у форматі pdf у вигляді додатка до електронного листа, що підтверджує надсилання посилки. Також цього листа додається Форма повернення. Крім того, рахунок-фактуру та форму повернення можна завантажити з облікового запису клієнта, вони доступні на вкладці "Мій обліковий запис -> Мої замовлення -> Показати" (натисніть "Показати").
Для ознайомлення з детальною інформацією про вартість та строки доставки перейдіть, будь ласка, у розділ «Доставка» за посиланням: https://fidelitti.ua/delivery/
Fidelitti пропонує безкоштовну доставку для замовлень на суму від 2499 грн. при сплаті замовлення онлайн. Детальнішу інформацію про умови безкоштовної доставки можна знайти за адресою: https://fidelitti.ua/delivery/
Доставка з fidelitti.ua здійснюються лише територією України.
У нашому онлайн магазині продаж товарів здійснюється тільки через їх доставку кур'єрськими компаніями.
Ви можете оформити замовлення на 5 товарів одночасно. Якщо ви бажаєте замовити більше 5 товарів, вам потрібно буде розмістити окреме замовлення. Зверніть увагу, що метод доставки поштоматом доступний для замовлень не більше 2 товарів. Також, післяплатою ви можете замовити не більше 2 товарів. Якщо ви хочете замовити більше 2 товарів, оберіть, будь ласка, онлайн оплату.
Для внесення змін на адресу доставки просимо звертатися до відділу роботи з клієнтами (телефоном, електронною поштою або через контактну форму на сайті). Для зміни даних у замовленні необхідно вказати номер замовлення та нову адресу доставки. Наш консультант перевірить поточний статус замовлення та підтвердить можливість внесення змін (оскільки певні зміни або скасування замовлення не можуть бути виконані, якщо статус обробки замовлення це не дозволяє). Також з особистого кабінету клієнта, у перші хвилини після оформлення замовлення, клієнт може скасувати замовлення та створити нову, з новими даними адреси доставки. Зверніть увагу, що пересилання посилки неможливе, коли замовлення вже передано кур'єрській компанії нашим складом.
Ви можете перевірити статус свого замовлення, увійшовши до розділу «Мої замовлення» у своєму обліковому записі. Виберіть замовлення, що вас цікавить, і натисніть на нього. Якщо вказане замовлення було розміщено без авторізації, його статус можна перевірити у розділі «Відстежити замовлення», ввівши електронну пошту. Дату доставки можна дізнатись на сайті кур'єрської служби. Варто пам'ятати, що інформація про статус посилки з'являється протягом 24 годин з моменту передачі нашим складом посилки кур'єрської компанії для доставки, і цей час залежить від кур'єрської компанії.
Всі замовлення на сайті fidelitti.ua обробляються в порядку черги і наші співробітники роблять все можливе для максимального швидкого відправлення замовлення на вашу адресу. Ви отримаєте замовлення так швидко, наскільки це можливо.
Слід пам'ятати, що це не гарантує, що конкретна кур'єрська компанія пропонує доставку у конкретний вказаний час. Інформація, надана у примітці, є лише формою повідомлення кур'єра про те, що ви доступні за вказаною адресою у цей часовий інтервал. Також можна спробувати домовитися з кур'єром про час доставки (з ним можна зв'язатися по телефону після того, як кур'єрська компанія надішле вам повідомлення з номером кур'єра). Зазвичай це повідомлення кур'єрська компанія відправляє після видачі замовлення кур'єру для доставки. Якщо у вас немає можливості отримати замовлення у робочі дні, рекомендуємо вам скористатися мережею відділень та пошти Нова Пошта або Meest. Отримати посилку через мережу пошти Нова Пошта ви зможете в будь-який зручний для вас час.
Після передачі посилки із замовленням транспортної компанії, кожен клієнт отримує лист на пошту від Fidelitti з підтвердженням відправки замовлення, а також із посиланням на відстеження посилки (яка буде працювати з моменту реєстрації посилки в кур'єрській системі в Україні). Інформація про статус замовлення з'явиться після того, як його відсканують кур'єрська компанія, тому посилання для відстеження буде активним через деякий час.
Номер для відстеження можна перевірити, натиснувши «Відстежити замовлення» у повідомленні електронної пошти, надісланому після відвантаження посилки зі складу. Для користувачів, які мають обліковий запис на сайті fidelitti.ua відстежити замовлення можна в особистому кабінеті в розділі «Замовлення», вибравши конкретне замовлення та натиснувши на «Відстежити замовлення». Незареєстровані користувачі можуть перейти за посиланням “link”,ввести адресу свого емейл, після чого ми надішлемо на вказану адресу посилання для відстеження замовлення.
Найчастіше кур'єри дзвонять клієнтам перед доставкою. Але це не входить до їхніх обов'язків, тому існує ризик того, що кур'єр не зателефонує вам заздалегідь перед доставкою. У будь-якому випадку кур'єрська компанія надсилає СМС або електронне повідомлення з контактним номером кур'єра та необхідною інформацією для запланованої доставки, тому клієнт має можливість самостійно зателефонувати кур'єру та уточнити деталі. Якщо вам важко спланувати свій графік для отримання посилки кур'єром, рекомендуємо вам скористатися мережею відділень та поштоматів Нова Пошта або Meest. Отримати посилку через мережу поштоматів від Нова Пошта ви зможете в будь-який зручний для вас час.
Кур'єр Нова Пошта або Meest намагатиметься доставити посилку на наступний робочий день. Тільки після двох невдалих спроб посилку буде повернуто назад до нас на склад. Тому, щоб друга спроба доставки була успішною, рекомендуємо вам заздалегідь зв'язатися з кур'єром та уточнити деталі з цього приводу. Якщо вам важко спланувати свій графік для отримання посилки кур'єром, рекомендуємо вам скористатися мережею відділень та поштоматів Нова Пошта або Meest. Отримати посилку через мережу поштоматів від Нова Пошта ви зможете в будь-який зручний для вас час.
Для оплати таких замовлень ми рекомендуємо використовувати
оплату онлайн на нашому сайті та оформити їх різними посилками (замовленнями).
Якщо ви замовляєте товари на вибір з методом оплати «Накладений платіж» та
однією посилкою (одним замовленням), то вам необхідно буде сплатити суму всіх
замовлених товарів повністю в поштовому відділенні, і тільки після цього ви
зможете відмовитися і зробити повернення товару, що не підійшов. Це означає, що
ви не можете сплатити у поштовому відділенні лише частину посилки. Наприклад,
ви бажаєте визначитися з точним розміром або з кольором виробу та оформили
замовлення на однакову модель взуття в розмірі 37 і 38. У відділенні
кур'єрської служби ви хочете приміряти замовлене взуття і визначитися з більш
зручним розміром. У такому разі, за правилами кур'єрської компанії, вам
необхідно буде сплатити суму піспляплати повністю. Після цього ви зможете
оформити безкоштовне повернення товару (послугою «Легке повернення» через
кур'єрську компанію Нова Пошта). Якщо ви хочете оформити товари на вибір
різними посилками з методом оплати «накладений платіж» (оформивши різні
замовлення), то в даному випадку замовлення надсилатимуться лише після
передоплати у розмірі 150 грн за кожне окреме замовлення. При обробці
замовлення, консультанти зв'яжуться з вами по телефону для підтвердження вашого
замовлення та проінформують вас про необхідність внесення передоплати в розмірі
150 грн. Далі ви отримаєте смс від відправника Fidelitti з посиланням на онлайн
оплату в розмірі 150 грн. Ми використовуємо сервіс MonoPay. MonoPay - це
система онлайн-платежів, яка дозволяє безпечно оплачувати покупки в Інтернеті.
MonoPay працює з картками MasterCard та Visa. Якщо ви викупляєте замовлення
післяплатою, то у відділенні компанії «Нова Пошта» необхідно буде сплатити суму
накладеного платежу, що залишилася, за вирахуванням 150 грн, сплачені нам
раніше. У разі не приходу у відділення компанії «Нова Пошта» або у разі відмови
від товару сума у розмірі 150 грн утримується нами як компенсація
транспортних витрат в обидві сторони. У картці товару уважно перевірте дату
запланованої доставки та наші детальні виміри виробів, натиснувши "Заміри
товару". Уважно вивчіть виміри довжини устілки взуття на сайті, щоб взуття
підійшло вам за розміром. Задайте нашим консультантам уточнюючі та цікаві для
вас питання щодо розмірів або особливостей обраного вами товару. Зверніть увагу
на вказані розміри сумок. Сприйняття розмірів товару через фото у деяких
випадках може бути хибним. Пам'ятайте, що передача кольорів може трохи
відрізнятися в залежності від кольору екрана пристрою, який ви використовуєте
при відвідуванні сайту fidelitti.ua. Ви завжди можете зв'язатися з нами за
телефонами та месенджерами, вказаними у розділі «Контакти».
Якщо ви хочете повернути замовлення чи товар, знайте, у Fidelitti це дуже просто. Повернення здійснюється через кур'єрські компанії Нова Пошта та Meest.
Пам'ятайте, що ви маєте 30 календарних днів з моменту отримання посилки і що товари повинні відповідати певним умовам.
Ми значно покращили процес покупок, тому що знаємо, що іноді трапляється так, що ви не на 100% задоволені зробленим вибором: від безкоштовного повернення, продовженого періоду з 14 до 30 днів до зручного оформлення повернення через кур'єрську компанію.
Запросити повернення можна такими способами:
1) Ви можете оформити повернення, заповнивши онлайн-форму . Користувачі, котрі не мають обліковий запис на сайті fidelitti.ua отримають доступ до онлайн панелі управління поверненнями після надання номера замовлення, до якого відноситься продукт, який ви хочете повернути, а також адреси e-mail з якої було здійснено замовлення. Користувач котрий має обліковий запис на сайті fidelitti.ua і той, хто увійшов до системи, може легко це зробити прямо зі свого облікового запису, обравши розділ «Повернення» в особистому кабінеті.
Виберіть товар, який хочете повернути, потім позначте тип запиту та причину повернення (це не обов'язково, але ми будемо вдячні, якщо ви її надасте).
2) Якщо ви не можете зареєструвати повернення онлайн, скористайтеся роздрукованою та заповненою паперовою формою повернення. Ви можете завантажити його з облікового запису клієнта, з розділу «Обмін і повернення» або з електронного листа, надісланого після підтвердження надсилання замовлення. Роздрукуйте, заповніть та покладіть його у посилку для повернення. Також ви можете повідомити нам у відділ обслуговування клієнтів у письмовій формі за адресою orders@fidelitti.ua про замовлення, яке ви збираєтеся повернути, або до відділу обслуговування клієнтів за номером гарячої лінії 0(800) 33 19 59.
Завантажте та заповніть усі дані з форми повернення , натиснувши тут , потім надішліть нам заповнену форму на пошту orders@fidelitti.ua. Після надсилання заяви на повернення з вами зв'яжеться консультант Fidelitti, потім найближчим часом ви отримаєте підтвердження електронною поштою з номером повернення, зареєстрованим у системі, та детальну інструкцію.
Важливо! Товари повинні бути відправлені назад в оригінальній упаковці (коробка, папір з відповідними штрих-кодами ).
Як тільки повернення надійде на наш склад, ми проінформуємо вас про це. Після перевірки товарів, які ви повернули, ми сповістимо вас, чи дотримано всіх умов повернення. Потім ми сповістимо вас, коли повернемо суму, еквівалентну вашому поверненню.
Відшкодування вартості поверненого товару буде здійснено протягом максимум 7 робочих днів шляхом банківського переказу на рахунок IBAN, зазначеного у Формі повернення.
Рахунок має бути дійсним та активним, в українських гривнях (UAH) і відкритий у банку в Україні. Якщо замовлення, що повертається, було оплачено за допомогою банківської картки на нашому сайті (онлайн оплата), сума буде повернена на пов'язаний з нею рахунок. Якщо ви сплатили іншим способом, гроші повертаються на банківський рахунок, зазначений у Формі повернення. Повернення не включає вартість доставки.
Примітка. Ми не приймаємо повернення через Укр Пошту, тільки через кур'єрські компанії (наприклад, Нова пошта, Meest і т.д.). Також ми не приймаємо посилки, що повертаються післяплатою. Такі посилки будуть автоматично відхилені та повернуті покупцеві, який має сплатити вартість зворотної доставки.
Кількість продуктів, які можна повернути через кур'єрське відділення, не обмежена. Достатньо відзначити їх на онлайн-формі або на роздрукованій формі повернення. Також важливо дотримуватися встановлених магазином fidelitti.ua термінів повернення та обміну. Повернення через мережу поштоматів Нова Пошта може мати обмеження щодо кількості товарів. Для уточнення цієї інформації зв'яжіться з клієнтським сервісом Fidelitti.
Якщо ви хочете повернути замовлення чи товар, знайте, у Fidelitti це дуже просто.
Дана послуга доступна тільки для кур'єрської компанії Нова Пошта. "Легке повернення" - це швидка та безкоштовна послуга для повернення товару або частини товарів із замовлення продавцю протягом 14 днів після отримання посилки. Нова Пошта здійснює лише доставку, тому перед відправкою посилки покупцю обов'язково слід зв'язатися з продавцем або оформити заявку на повернення онлайн. Ця послуга доступна тільки в мобільному додатку та онлайн-кабінеті кур'єрської компанії Нова Пошта.
Для того, щоб скористатися сервісом необхідно:
- увійти до розділу "Мої відправки" та вибрати отриману посилку з товаром, який необхідно повернути;
- у рядку "Керувати посилкою" вибрати сервіс "Легке повернення";
- вказати причину повернення товару із запропонованого переліку;
- після цього експрес-накладна на повернення створена.
Також Нова Пошта звертає увагу, що в накладній не можна змінити адресу повернення та ім'я одержувача.
Після цього запакуйте посилку та надішліть товар на вказану адресу одержувача з відділення, поштомату або кур'єром. Доставка безкоштовна, тільки у разі виклику кур'єра потрібно буде зробити доплату.
* Сервіс може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги "Переадресація", "Повернення".
Ми не приймаємо посилки, що повертаються післяплатою. Такі посилки будуть автоматично відхилені та повернуті покупцеві, який має сплатити вартість зворотної доставки.
Ми приймаємо повернення товару лише за наявності оригінальної упаковки. Якщо ви з будь-якої причини втратили або пошкодили оригінальну упаковку, будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом роботи з клієнтами, перш ніж оформляти повернення.
Якщо ви хочете повернути товар за свій рахунок (або іншою кур'єрською компанією), оберіть перевізника самостійно та дотримуйтесь його інструкцій. Пам'ятайте, що для цього методу повернення доступна тільки кур'єрська доставка на нашу адресу. Актуальну адресу для здійснення повернення дізнайтесь у консультантів інтернет магазину Fidelitti за номером 0(800) 33 19 59.
Товари з різних замовлень не можуть бути повернуті однією посилкою через онлайн-панель управління поверненнями або через клієнтську службу Fidelitti. Якщо ви хочете повернути товари з різних замовлень однією посилкою, це можливо тільки якщо ви самі оформите повернення через кур'єрську службу. Для цього необхідно надіслати товари безпосередньо на наш склад і оплатити вартість доставки. У цьому випадку необхідно роздрукувати бланки повернення для кожного замовлення і відзначити товари, що повертаються, потім необхідно упаковати друковані форми разом з товарами.
Ви маєте 30 календарних днів з моменту отримання посилки. Fidelitti піклується про своїх клієнтів і пропонує відмінний сервіс, тому ми продовжили стандартний термін повернення з 14 до 30 днів. Також ви можете скористатися послугою «Безкоштовне повернення» від Нова Пошта протягом 14 днів з моменту отримання посилки.
На жаль, магазин Fidelitti не приймає повернення здійснених після закінчення терміну повернення. Ми продовжили стандартний термін повернення з 14 до 30 днів, щоб ви мали більше часу прийняти рішення, чи залишати вам товар.
Ми рекомендуємо використовувати онлайн-форму. Це найшвидший метод, який дозволяє уникнути помилок і проблем з розбірливістю (почерком) листа. Якщо у вас є обліковий запис, у вкладці «Мої замовлення» вкажіть замовлення, виберіть товари, які хочете повернути та зареєструйте повернення.
Користувачі,котрі не мають обліковий запис на сайті fidelitti.ua отримають доступ до панелі управління поверненнями та рекламаціями після надання номера замовлення, до якого належить продукт, на який поширюється рекламація, а також адреси e-mail з якого було здійснено замовлення.
Після доступу до панелі виберіть зі списку товари, які потрібно повернути, встановивши прапорець, навпроти кожного з них, потім оберіть тип дії (Повернення) та вкажіть, наскільки це можливо, причину. Якщо оплата замовлення була здійснена онлайн через систему платежів MonoPay, то повернення грошей покупцеві буде здійснено автоматично, тим же способом (на карту, з якої було оплачено замовлення). Якщо оплата замовлення була здійснена кур'єру при отриманні (накладений платіж), покупець повинен вказати номер рахунку (через онлайн-форму в момент оформлення повернення через сайт або в роздрукованому бланку повернення). На цей рахунок ми перерахуємо суму, еквівалентну сумі, що належить до повернення (банківські збори та комісії сплачуємо ми). Якщо ви не можете зареєструвати повернення онлайн, скористайтеся роздрукованою та заповненою паперовою формою повернення. Ви можете завантажити його з облікового запису клієнта, з розділу «Обмін і повернення» або з електронного листа, надісланого після підтвердження надсилання замовлення. Роздрукуйте, заповніть та покладіть його у посилку для повернення. Також ви можете повідомити нам у відділ обслуговування клієнтів у письмовій формі за адресою orders@fidelitti.ua про замовлення, яке ви збираєтеся повернути або до відділу обслуговування клієнтів за номером 0(800) 33 19 59.
Кожен клієнт може завантажити його з облікового запису клієнта, з розділу «Обмін та повернення» або з електронного листа, надісланого після підтвердження надсилання замовлення. Роздрукуйте, заповніть та покладіть його у посилку для повернення. Також ви можете завантажити та заповнити всі дані з форми повернення, натиснувши тут.>
Будь-який клієнт може легко перевірити статус повернення в особистому кабінеті (розділ «Повернення»). Як тільки повернення надійде на наш склад, ми проінформуємо вас про це. Після перевірки товарів, які ви повернули, ми повідомимо вас, чи дотримано всіх умов повернення. Потім ми повідомимо вас, коли повернемо суму, еквівалентну вашому поверненню.>
Магазин Fidelitti перерахує гроші для повернення на рахунок або картку покупця протягом 14 календарних днів з моменту отримання та ухвалення повернення на склад.
Якщо оплата замовлення була здійснена онлайн через систему платежів MonoPay, то повернення грошей покупцеві буде здійснено автоматично, тим же способом (на карту, з якої було оплачено замовлення). Якщо оплата замовлення була здійснена кур'єром компанії при отриманні (накладений платіж), покупець повинен вказати номер рахунку (через онлайн форму в момент оформлення повернення через сайт або в роздрукованому бланку повернення). З цього приводу ми перерахуємо суму, еквівалентну сумі, що належить до повернення (банківські збори та комісії сплачуємо ми).
Іноді може статися так, що отриманий товар має дефект або не відповідає розміщеному замовленню. В такому випадку ви маєте право подати рекламацію на цей продукт. Ви можете вимагати повернення суми, сплаченої за його покупку, або заміну товару на справне або відповідне замовлення. Ми також відшкодуємо витрати на повернення посилки, якщо претензія буде прийнята нами. Якщо ви зацікавлені в заміні продукту на новий, обов'язково зв'яжіться з нашим відділом роботи з клієнтами за телефоном 0(800) 33 19 59 або через e-mail (orders@fidelitti.ua). Також відправити рекламацію можна при поверненні товару (ви можете зробити це при онлайн оформленні повернення або роздрукувати друковану форму, заповнити та відправити її разом із продуктом). Користувачі, котрі не мають облікового запису на сайті fidelitti.ua отримають доступ до онлайн-панелі управління поверненнями та рекламаціями після надання номера замовлення, до якого належить продукт, на який поширюється рекламація, а також адреси e-mail з якої було здійснено замовлення. Користувач має обліковий запис на сайті fidelitti.ua і той, хто увійшов до системи, може легко це зробити прямо зі свого акаунта, вибравши розділ «Повернення» в особистому кабінеті.
У разі повної відмови від договору (покупець повертає всі куплені товари), магазин повертає покупцю суму еквівалентну вартості повернутих товарів на момент розміщення замовлення. Повернення не включає вартість доставки, якщо доставка замовлення до покупця була платною.
Так, ви можете скасувати вже зареєстроване повернення, безпосередньо з панелі керування поверненнями, у розділі «Повернення» (для зареєстрованих клієнтів) або увійшовши в панель за посиланням з e-mail листа, надісланого вам після реєстрації повернення в системі.
Зміна вже поданої заявки на повернення неможлива: необхідно спочатку анулювати діючу декларацію і потім зареєструвати нову.
Процес обміну заснований на поверненні продукту, який ви хочете обміняти, у непошкодженому вигляді (у тому вигляді, в якому ви його отримали від нас), з наступним розміщенням нового замовлення будь-якого бажаного продукту. Наш магазин поверне вам гроші за повернутий товар (який ви хочете обміняти), як тільки повернення буде прийняте на нашому складі. Ви здійсните обмін на товар іншого кольору, розміру, моделі. Вам потрібно буде оформити нове замовлення якнайшвидше для резервування товару на складі.
Іноді може статися так, що отриманий товар має дефект або не відповідає розміщеному замовленню. В такому випадку ви маєте право подати рекламацію на цей продукт. Ви можете вимагати повернення суми, сплаченої за його покупку, або заміну товару на справне або відповідне замовлення. Ми також відшкодуємо витрати на повернення посилки, якщо претензія буде прийнята нами.
Якщо ви зацікавлені в заміні продукту на новий, обов'язково зв'яжіться з нашим відділом по роботі з клієнтами за телефоном 0(800 ) 33 19 59 або через e-mail (orders@fidelitti.ua). Також надіслати скаргу можна при поверненні товару (ви можете зробити це при онлайн оформленні повернення або роздрукувати друковану форму, заповнити та відправити її разом із продуктом).
Користувачі, котрі не мають облікового запису на сайті fidelitti.ua отримають доступ до онлайн панелі управління поверненнями та рекламаціями після надання номера замовлення, до якого належить продукт, на який поширюється рекламація, а також адреси e-mail з якого було здійснено замовлення. Користувач, який має обліковий запис на сайті fidelitti.ua і той, хто увійшов до системи, може легко це зробити прямо зі свого акаунта, вибравши розділ «Повернення» в особистому кабінеті.
Після надсилання заяви на повернення з вами зв'яжеться консультант Fidelitti , потім найближчим часом ви отримаєте підтвердження електронною поштою з номером повернення, зареєстрованим у системі, та детальну інструкцію.
Важливо! Товари повинні бути відправлені назад в оригінальній упаковці (коробка, папір з відповідними штрих-кодами ).
Примітка. Ми не приймаємо повернення через Укр Пошту, тільки через кур'єрські компанії (наприклад, Нова пошта, Meest і т.д.). Також ми не приймаємо посилки, що повертаються післяплатою. Такі посилки будуть автоматично відхилені та повернуті покупцеві, який має сплатити вартість зворотної доставки.
Якщо ви не можете подати претензію онлайн, завантажте та заповніть всі дані з форми повернення, натиснувши тут, роздрукуйте та запакуйте форму повернення та відправте її разом із продуктом, на який заявлена претензія.
Важливо! Для того, щоб ми змогли відшкодувати вам вартість доставки у разі прийняття претензії за якістю, будь ласка, надішліть нам у відділ по роботі з клієнтами фотографію або скан підтвердження відправки посилки, де добре видно оплачену суму (чек).
Кількість продуктів, які можна замінити, не обмежена. Достатньо відзначити їх на онлайн-формі або на роздрукованій формі повернення. Важливо дотримуватися встановлених магазином fidelitti.ua термінів повернення та обміну.
Іноді може статися так, що отриманий товар має дефект або не відповідає розміщеному замовленню. В такому випадку ви маєте право подати рекламацію на цей продукт. Ви можете вимагати повернення суми, сплаченої за його покупку, або заміну товару на справне або відповідне замовлення. Ми також відшкодуємо витрати на повернення посилки, якщо претензія буде прийнята нами.
Якщо ви зацікавлені в заміні продукту на новий, обов'язково зв'яжіться з нашим відділом по роботі з клієнтами за телефоном 0(800 ) 33 19 59 або через e-mail (orders@fidelitti.ua). Також надіслати скаргу можна при поверненні товару (ви можете зробити це при онлайн оформленні повернення або роздрукувати друковану форму, заповнити та відправити її разом із продуктом).
Користувачі, котрі не мають облікового запису на сайті fidelitti.ua отримають доступ до онлайн панелі управління поверненнями та рекламаціями після надання номера замовлення, до якого належить продукт, на який поширюється рекламація, а також адреси e-mail з якого було здійснено замовлення. Користувач, який має обліковий запис на сайті fidelitti.ua і той, хто увійшов до системи, може легко це зробити прямо зі свого акаунта, вибравши розділ «Повернення» в особистому кабінеті.
Після надсилання заяви на повернення з вами зв'яжеться консультант Fidelitti, потім найближчим часом ви отримаєте підтвердження електронною поштою з номером повернення, зареєстрованим у системі, та детальну інструкцію.
Важливо! Товари повинні бути відправлені назад в оригінальній упаковці (коробка, папір з відповідними штрих-кодами).
Примітка. Ми не приймаємо повернення через Укр Пошту, тільки через кур'єрські компанії (наприклад, Нова пошта, Meest і т.д.). Також ми не приймаємо посилки, що повертаються післяплатою. Такі посилки будуть автоматично відхилені та повернуті покупцеві, який має сплатити вартість зворотної доставки.
Якщо ви не можете подати претензію онлайн, завантажте та заповніть всі дані з форми повернення, натиснувши тут, роздрукуйте та запакуйте форму повернення та відправте її разом із продуктом, на який заявлена претензія.
Важливо! Для того, щоб ми змогли відшкодувати вам вартість доставки у разі прийняття претензії за якістю, будь ласка, надішліть нам до відділу роботи з клієнтами фотографію або скан підтвердження відправки посилки, де добре видно оплачену суму (чек).
Форма для рекламації не потрібна для оформлення рекламації онлайн через наш сайт.
Форма повернення також виступає у ролі форми рекламації, тому її достатньо завантажити з особистого кабінету покупця або листа, отриманого з інформацією про відправлення вашого замовлення. Ви також можете скористатися стандартною формою, доступною на нашому сайті за посиланням..
Ви отримаєте від нас електронний лист з інформацією про схвалену рекламацію, і ще один, який підтвердить переказ коштів на ваш рахунок. Також користувачі, котрі мають обліковий запис на сайті fidelitti.ua можуть перевірити статус рекламації в особистому кабінеті в розділі «Повернення» з вашого облікового запису. Якщо ви не отримали повідомлення, будь ласка, зв'яжіться з відділом роботи з клієнтами.
Відшкодування вартості поверненого товару буде здійснено протягом максимум 14 календарних днів з моменту розгляду та прийняття рекламації.
У разі рекламації нового товару рішення щодо звернення клієнта не приймається доти, доки посилка з товаром не буде доставлена на наш склад для огляду та перевірки товару нашим відділом контролю за якістю.
Якщо рекламацію буде прийнято, ми проінформуємо про це клієнта електронною поштою або телефоном.
У разі схвалення рекламації Fidelitti відшкодовує покупцю вартість товару, доставки до клієнта (якщо доставка до клієнта була платною) та доставки на наш склад. Повернення вартості доставки до нас на склад не провадиться у виняткових випадках, таких як: покупець скористався безкоштовним поверненням (оформленим за рахунок магазину чи перевізника) або магазин не просив покупця надіслати товар.
При поверненні за свій рахунок важливо відправити магазину підтвердження про відправку посилки, де видно вартість доставки у вигляді фотографії на адресу електронної пошти orders@fidelitti.ua та вказати в заголовку листа номер замовлення.
Посилка має бути відправлена назад з України. Максимальна сума відшкодування за сплачену вами доставку становить 110 грн.
Заявку на рекламацію можна скасувати з панелі керування повернень та рекламацій, з вкладки «Повернення» або перейшовши в панель з email листа, отриманого як підтвердження подачі рекламації.
Що стосується зміни заявки на рекламацію, то це можливо лише шляхом скасування поданої заявки та реєстрації нової заявки на рекламацію.
Зв'язатися з відділом роботи з клієнтами можна:
- через контактну форму на сторінці https://fidelitti.ua/contact
- електронною поштою orders@fidelitti.ua
- по телефону гарячої лінії 0 (800) 33 19 59 - через наші профілі
- в соціальних мережах (Facebook - https://www.facebook.com/fidelitti/ та Instagram - https://www.instagram.com/fidelitti/ )
Наші співробітники доступні з понеділка до п'ятниці з 10:00 до 18:00, крім державних свят України.
Відділ роботи з клієнтами працює з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00, крім державних свят України.
Якщо у вас виникло термінове питання, ми рекомендуємо звертатися до нас по телефону, оскільки це найшвидший спосіб зв'язку з нами. Ми намагаємося відповідати на email листи відразу ж, але в періоди великої кількості замовлень можливі затримки з відповідями по email.
Клієнти, які мають обліковий запис на нашому сайті, можуть перевіряти історію своїх замовлень, повернень, а також їх статус. Зареєстрований клієнт має можливість зберігати кілька адрес доставки, які будуть відразу завантажені як дані для замовлення при оформленні, що економить час і прискорює оформлення замовлення. Так само ви можете керувати своїми згодами та підписками на розсилки через особистий кабінет. Товари в кошику авторизованих користувачів зберігаються на всіх підключених пристроях.
Усі відвідувачі сайту fidelitti.ua можуть оформити замовлення без реєстрації та створення облікового запису. Всі замовлення ми опрацьовуємо однаково в порядку черги.
Створити обліковий запис можна за посиланням: https://fidelitti.ua/register
Ви повинні заповнити необхідні дані, а також прийняти Умови та Положення магазину, Політику використання файлів cookie, а також Політику конфіденційності.
Ви можете змінити пароль від свого облікового запису після авторизації на нашому сайті, в особистому кабінеті в розділі «Налаштування».
Якщо ви забули свій пароль, ви можете відновити його, перейшовши на сторінку авторизації та натиснувши «Забули свій пароль?». Після цього введіть свою email пошту, з якою було здійснено реєстрацію облікового запису та натисніть кнопку «Продовжити». Ми надішлемо вам email лист із посиланням, перейдіть по ньому та встановіть новий надійний пароль.
Дані облікового запису можуть бути змінені вами в особистому кабінеті, у розділі «Налаштування» після авторизації на сайті. Також ви можете змінювати та додавати адреси доставки у розділі «Адреси».
Ви можете відновити свій пароль, перейшовши на сторінку авторизації та натиснувши «Забули свій пароль?». Після цього введіть свою email пошту, з якою було здійснено реєстрацію облікового запису та натисніть кнопку «Продовжити». Ми надішлемо вам email лист із посиланням, перейдіть по ньому та встановіть новий надійний пароль.
Будь-який зареєстрований користувач може самостійно видалити свій обліковий запис через особистий кабінет. Для цього вам необхідно авторизуватися на нашому сайті, зайти в особистий кабінет та перейти до розділу «Персоналізація». Тут ви можете відкликати прийняття «Умови та Положення» магазину, які будуть еквівалентні видаленню вашого облікового запису з нашої системи.
Клієнти, підписані на сервіс розсилки Newsletter, отримують спеціальні промокоди знижок, а також першими дізнаються про нові акції на сайті, що дає їм пріоритет у резервуванні товарів шляхом оформлення замовлення.
Notă. Крім того, після підписки на сервіс розсилки Newsletter клієнт отримує код знижки на все замовлення без терміну дії або мінімальної вартості замовлення, яке також можна використовувати для купівлі товарів з нової колекції.
Примітка. Код, який ви отримаєте після підписки на сервіс розсилки Newsletter, можна використовувати лише один раз.
Періодичність розсилки сервісом Newsletter залежить від кількості акцій у магазині Fidelitti, але не частіше ніж 1 раз на 14 днів.
Ви можете передплатити сервіс Newsletter за посиланням: https:// fidelitti.ua/newsletter/sign-in Ви повинні вказати адресу електронної пошти та, за бажанням, номер телефону, а потім прийняти Умови та Положення сервісу Newsletter . Після підписки на сервіс Newsletter ми надішлемо вам лист на email, в якому ви повинні підтвердити свою підписку, натиснувши: «ПІДТВЕРДИТИ ПІДПИСКУ». Після виконання дій, вказаних вище, вам буде надіслано ще один лист на e-mail з кодом знижки.
Примітка. Листи на email можуть потрапляти в наступні папки вашої поштової скриньки: акції, пропозиції або спам.
Після підписки на сервіс Newsletter ми надішлемо вам лист на email, в якому ви повинні підтвердити свою підписку, натиснувши: «ПІДТВЕРДИТИ ПІДПИСКУ». Після виконання дій, вказаних вище, вам буде надіслано ще одного листа на email з кодом знижки.
Примітка. Листи на email можуть потрапляти в наступні папки вашої поштової скриньки: акції, пропозиції або спам.
Код, який ви отримаєте після підписки на сервіс розсилки Newsletter, можна використовувати лише один раз. Його можливість використання залежить від суми замовлення. Сам код потрібно ввести в кошику при оформленні замовлення у полі «Промокод» та підтвердити його застосування. Перед покупкою переконайтеся, що цей код можна поєднувати з іншими акціями на fidelitti.ua
Перед покупкою переконайтеся, що цей код можна поєднувати з поточними акціями на fidelitti.ua. Детальну інформацію про діючі акції можна знайти тут: http://fidelitti.ua/promo/
Листи на email можуть потрапляти в наступні папки вашої поштової скриньки: акції, пропозиції або спам. Перевірте вище перелічені папки, а також правильність введення вашої email адреси. Також ви можете звернутися до нашого відділу роботи з клієнтами в робочі дні з 10:00 до 18:00.
Листи на email можуть потрапляти в наступні папки вашої поштової скриньки: акції , пропозиції або спам. Перевірте перераховані вище папки, а також правильність введення вашої email адреси. Також ви можете звернутися до нашого відділу роботи з клієнтами в робочі дні з 10:00 до 18:00.
Якщо минуло 24 години, а код не прийшов, зверніться до відділу роботи з клієнтами в робочі дні з 10:00 до 18:00.
Якщо ви хочете відмовитися від сервісу розсилки Newsletter, ви можете відписатися, натиснувши на посилання «Якщо ви не хочете більше отримувати від нас повідомлення, натисніть тут» внизу email повідомлення. Якщо у вас є обліковий запис у нашому онлайн магазині, ви можете зайти в особистий кабінет, вибрати вкладку «Персоналізація» та прибрати галочку з розділу «Newsletter».
Промокоди відображаються разом з акціями на банерах нашого сайту та в інформаційних рядках. Також промокоди можна отримувати в рамках маркетингових кампаній або підписавшись на наш сервіс розсилки Newsletter . Коди для активних рекламних акцій також доступні в Умовах та Положеннях рекламних акцій та у вкладці «Промокоди» http://fidelitti.ua/promo/.
Промокод потрібно ввести в кошику при оформленні замовлення в полі «Промокод» та підтвердити його застосування, після чого знижка буде успішно застосована до замовлення.
Промокод можна використовувати для замовлень по телефону, для цього просто повідомте консультант промокод , який хочете використовувати.
Функціонал сайту не передбачає можливість застосування промокоду до оформленого замовлення. Якщо ж ви хочете скористатися знижкою, терміново зв'яжіться з нашим відділом роботи з клієнтами (телефон), до того, як посилка із замовленням буде передана кур'єрській компанії нашим складом. Вам буде необхідно вказати номер замовлення та промокод, після чого наші консультанти додадуть знижку до вашого замовлення.
У таких випадках необхідно перевірити Умови та Положення рекламних акцій, які можна знайти внизу сайту. Буває, що термін дії промокоду минув і він більше не діє. Також варто перевірити, чи дійсний цей промокод для певної категорії товарів. Необхідно перевірити правильність коду. Якщо акція активна, а промокод, як і раніше, не активується, зверніться до відділу роботи з клієнтами в робочі дні з 10:00 до 18:00.
Якщо промокод ще є активним на сайті магазину, ви можете використовувати його знову. Однак , якщо акція промокоду закінчилася, ви можете скористатися опцією обміну (щоб скористатися колишньою ціною).
У цьому випадку звертайтеся до відділу роботи з клієнтами з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00. Якщо товари все ще є на складі, консультанти розмістять ваше замовлення та скоригують ціну відповідно до обміну та надішлють вам дані для оплати замовлення.
Не всі акції та промокоди можуть працювати одночасно. Детальні умови та інформацію про діючі акції можна знайти тут: http://fidelitti.ua/promo/.
Створити обліковий запис можна за посиланням: https://fidelitti.ua/register
Ви повинні заповнити необхідні дані, а також прийняти Умови та Положення магазину, Політику використання файлів cookie, а також Політику конфіденційності..
Ви можете зробити скріншот проблеми або записати відео екрана, а потім відправити це нам до відділу роботи з клієнтами за адресою orders@fidelitti.ua. Також ви можете звернутися до відділу роботи з клієнтами в робочі дні з 10:00 до 18:00.
Ви можете відновити свій пароль, перейшовши на сторінку авторизації та натиснувши «Забули свій пароль?». Після цього введіть свою email пошту, з якою було здійснено реєстрацію облікового запису та натисніть кнопку «Продовжити». Ми надішлемо вам email лист із посиланням, перейдіть по ньому та встановіть новий надійний пароль.
Якщо при оплаті виникли проблеми, ви маєте можливість повторити замовлення. Вибрані вами товари чекатимуть у вашому кошику, якщо ви авторизовані, або просто не закривайте браузер. У разі виникнення інших проблем з оплатою онлайн, будь ласка, зв'яжіться з MonoPay за адресою https://monopay.com.ua/ або з нашим відділом по роботі з клієнтами. Також ви можете вибрати оплату при доставці (накладений платіж).
У разі виникнення проблем із оформленням замовлення, будь ласка, спробуйте оформити замовлення ще раз. Вибрані вами товари чекатимуть у вашому кошику, якщо ви авторизовані, або просто не закривайте браузер. Зверніть увагу на введені вами дані. Якщо все ще не вдається завершити оформлення замовлення, спробуйте змінити спосіб оплати (наприклад , виберіть післяплату). Перевірте, чи немає відповіді на ваше запитання в розділі «Поширені запитання». У разі виникнення додаткових проблем звертайтесь до відділу роботи з клієнтами за телефоном гарячої лінії: 0 800-33-19-59 з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00, електронною поштою orders@fidelitti.ua або через контактну форму на нашому сайті.
Ви можете приміряти товари у відділенні кур'єрської служби. Дана можливість доступна для післяплати і для онлайн оплати. Також ви можете замовити самовивіз з нашого офлайн магазину Fidelitti та приміряти потрібні товари перед покупкою.
Ви можете підписатися на повідомлення про наявність товару, завдяки якому інформація буде надіслана на вашу адресу електронної пошти відразу після появи обраного розміру (повідомлення доступні тільки для товарів та розмірів, яких немає). Коли розмір з'явиться на нашому сайті, на вказану електронну адресу буде надіслано повідомлення.
Перед оформленням замовлення ми рекомендуємо перевірити таблицю розмірів, доступну для кожного товару на веб-сайті Fidelitti.ua. Наприклад у взутті використовуються колодки різних виробників, тому справжній розмір взуття може трохи відрізнятися від зазначеного (приклад: покупець зазвичай носить 37 розмір, і в залежності від моделі, йому найчастіше може підійти 37, але в певних ситуаціях 36 або 38). У сумках та рюкзаках ми також вказуємо фактичний розмір виробів, у тому числі ручок та ремінців.
Таблиця розмірів доступна для кожного товару на веб-сайті Fidelitti.ua безпосередньо на сторінці товару. Для взуття доступні параметри довжини устілки, повноти та висоти взуття. Для сумок і рюкзаків доступні зовнішні розміри, а також довжина ремінців та ручок. Уважно вивчіть розмір товару перед замовленням, оскільки фотографія не завжди передає реальний розмір виробів.
Ви можете запросити додаткові виміри у наших консультантів у відділі роботи з клієнтами за телефоном гарячої лінії: 0 800-33-19-59 з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00, електронною поштою orders@fidelitti.ua або через контактну форму на нашому сайті.
Якщо у вас є обліковий запис, ви можете відкликати підписки та всі маркетингові згоди в особистому кабінеті в розділі «Персоналізація». Для цього потрібно зняти усі необхідні прапорці та зберегти зміни. Користувачам , у яких немає облікового запису, за адресою https://fidelitti.ua/agreements/send-link доступна вкладка «Персоналізація та Угоди», де ви можете ввести свою адресу електронної пошти у спеціальне поле та натиснути кнопку «Надіслати посилання для редагування», в результаті чого ви отримаєте електронний лист із посиланням для редагування угод, де ви можете скасувати свої підписки та угоди на отримання інформаційних повідомлень від нас.
Також ви можете відмовитися від сервісу розсилки Newsletter, натиснувши на посилання «Якщо ви не хочете більше отримувати від нас повідомлення, натисніть тут» внизу email повідомлення.
Якщо ви хочете відмовитися від сервісу розсилки Newsletter, ви можете відписатися, натиснувши на посилання «Якщо ви не хочете більше отримувати від нас повідомлення, натисніть тут» внизу email повідомлення. Якщо у вас є обліковий запис у нашому онлайн магазині, ви можете зайти в особистий кабінет, вибрати вкладку «Персоналізація» та прибрати галочку з розділу «Newsletter».
Будь-який зареєстрований користувач може самостійно видалити свій обліковий запис через особистий кабінет. Для цього вам необхідно авторизуватися на нашому сайті, зайти в особистий кабінет та перейти до розділу «Персоналізація». Тут ви можете відкликати прийняття «Умов та Угод» магазину, які будуть еквівалентні видаленню вашого облікового запису з нашої системи.
Якщо ви бажаєте видалити ваші дані з наших інформаційних баз надішліть електронний лист на адресу info@ fidelitti.ua з проханням припинити обробку ваших даних. Після завершення всіх дій, пов'язаних із видаленням даних, консультант надішле підтвердження видалення ваших даних із наших інформаційних баз.