FIDELITTI
UKRAINE дає гарантію на товари, які ви придбали в онлайн магазині fidelitti.ua.
Усі матеріали, що використовуються у
виробничому процесі, надаються передовими постачальниками в Європі та проходять
контроль якості перед продажем. Шкіра, яку використовують для виготовлення
виробів Fidelitti, натуральна, а технологія та етапи виробництва відповідають
найвищим стандартам якості. Завдяки цьому ми впевнені у бездоганній якості
нашої продукції та пропонуємо гарантію терміном 60 днів на взуття, та до 180
днів на сумки і рюкзаки (90 днів на фурнітуру та 180 днів на шкіру/шви).
Гарантійний строк — це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе
зобов'язання щодо здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції
у зв'язку з введенням її в обіг.
Загальні умови надання гарантії:
Будь ласка, зберігайте і
пред’являйте податковий чек, а також інструкцію з догляду і гарантійний талон,
отримані при покупці, для будь-яких претензій щодо невідповідності якості
продукту.
Для надання гарантії
ознайомтесь з інструкціями щодо використання, очищення та догляду за придбаними
виробами.
Термін комерційної гарантії від Fidelitti складає 60 днів з дати покупки продукту, і повідомлення щодо гарантії має бути зроблене у письмовій формі. За нормальних умов використання на продукцію поширюється гарантія на будь-який виробничий брак протягом періоду, рівному середньої тривалості використання.
Гарантія
відповідності якості надається відповідно до чинного законодавства України лише
в тому випадку, якщо придбаний продукт використовується, обслуговується та
очищується належним чином (відповідно до інструкцій з експлуатації та догляду).
Компанія Fidelitti не виробляє гірське,
туристичне, ортопедичне та інше спеціалізоване взуття. Взуття Fidelitti не призначене для експлуатації в екстремальних погодних умовах та місцевості.
Гарантія стає недійсною, і
FIDELITTI не може відповідати за будь-які дефекти, які можуть виникнути
через:
- процес очищення/ обслуговування, який не відповідає конкретним
інструкціям для кожного продукту, зазначеним
у бланку «Рекомендацій по догляду»;
- зберігання чи
використання продуктів у вологих умовах;
- зміна кольору виробу
або деяких його складових частин внаслідок тривалої дії агресивних факторів
навколишнього середовища (сонце або інше сильне джерело тепла, вологість, дощ,
сніг, тощо);
- пошкодження товару, спричинені свідомо чи мимоволі механічними впливами, транспортуванням, використанням і зберіганням у невідповідних умовах;
- ремонт чи модифікація, вироблені неуповноваженими особами;
- нормальний знос виробу внаслідок
експлуатації;
- використання споживачем у невідповідних, неправильних умовах, відмінних від тих, для яких призначений товар.
Переповнення сумок та
рюкзаків призводить до їх пошкодження.
FIDELITTI пропонує, як спосіб забезпечення гарантії, в залежності від виявлених недоліків/невідповідностей, як альтернатива:
- ремонт гарантійного
товару – якщо це можливо і не є невідповідним для продавця;
- заміна
гарантійного товару – за умови, що заміна товару можлива і не є невідповідною
для продавця;
- повернення вартості
гарантійного товару. Споживач не має право вимагати відшкодування вартості
товару, якщо недолік/невідповідність товару незначні.
Строк вирішення
(ситуації) складає 15 календарних днів за умови письмового повідомлення.
Ситуації, які не покриваються або призводять до втрати
комерційної гарантії та/або юридичної гарантії відповідності:
Пошкодження, такі як подряпина, плями, розриви, пошкодження/погіршення
кольору, але не обмежуючись цим, які не були доведені до відома продавця в
момент отримання товару споживачем (при покупці або при поверненні після
ремонту/заміни).
Незручності (наприклад:
дискомфорт чи відчуття стягнутості), спричинені невідповідним розміром для
споживача/ користувача пари взуття або частини взуття. Взуття слід купувати
тільки відповідно номеру розміру взуття, який носить відповідний
споживач/користувач, та з урахуванням конфігурації стопи користувача. Ми рекомендуємо вам спробувати обидві
напівпари як для правої, так і для лівої ноги, а також вивчити індивідуальні
виміри для кожної пари на нашому сайті.
Несанкціоноване втручання (включаючи ремонт чи спробу ремонту) в продукт чи недотримання інструкцій з технічного обслуговування та використання, що містяться в даному листку- вкладиші, або використання продукту в умовах, відмінних від тих, для яких був розроблений, призводять до втрати гарантії.
Дефекти, що виникли внаслідок неналежного використання виробу з порушенням інструкцій з експлуатації та обслуговування, зауважень, заборон, зазначених у цьому документі, або виникли внаслідок фізичного зношування, у тому числі деформації виробу, у тому числі виникли протягом 2 місяців з моменту поставки виробу.
Пошкодження взуття, спричинене керуванням автомобілем. Взуття на підборах, особливо на високих підборах, не рекомендується ні для керування транспортним засобом, ні для людей, які не знають/не вміють користуватися таким взуттям. Неможливість, незручність або труднощі під час ходьби у такому взутті на підборах, у тому числі на високих підборах, не є недоліком або невідповідністю товара.
Взуття не є водонепроникним виробом, і його рекомендується носити в суху погоду, за винятком гумового взуття та взуття, спеціально створеного для вологого середовища. Таким чином, потрапляння води до негумового або неспеціального взуття не є недоліком чи невідповідністю.
Поява плям на будь-якому
виді взуття, викликана, наприклад вологою, водою, снігом, зимовими реагентами
не є недоліком чи невідповідністю.
Підошва взуття не має
протиковзких характеристик, є ризик підсковзнутися в холодну погоду або дощову
пору року. Цей аспект не є недоліком чи невідповідністю.
Для захисту вашої шкіри
для фарбування підкладки використовуються рослинні барвники, тому існує ризик
фарбування. Ми рекомендуємо використовувати шкарпетки темного кольору, або того
ж кольору, що і підкладка. Міграція кольору
не є недоліком чи невідповідністю.
Взуття, оснащене
аксесуарами (стразами, кристалами, декоративною фурнітурою, тощо), чутливе до
ударів, і згодом аксесуари можуть від’єднатися або пошкодитись. Їх пошкодження
чи від’єднання не є
невідповідністю.
Модельне взуття, взуття на підборах, взуття зі шкіряною підошвою
і швами, нанесеними на підошву, має особливий режим використання і не може
використовуватись у вологих умовах, на бруківках, на дорожніх покриттях зі
свіжим асфальтом, на пересіченій місцевості, на ділянках доріг з незастиглим
бетоном, на поверхнях, що містять клеї, кислоти, олії чи інші хімічні речовини.
Інструкції з догляду та використання взуття:
Не можна прати взуття у пральній машині.
Не сушіть взуття з нубуку, замші та шкіри на радіаторі (батареї). Тривалий вплив високих температур на шкіру може стати причиною її розсихання, розтріскування та скорочення експлуатаційного періоду. На час сушіння для збереження форми взуття використовуйте формоутримувач або папір.
Для того, щоб біла підошва
якомога довше залишалась білою, їй
потрібен щоденний догляд. Кожного дня протирайте підошву після вулиці
спеціальними засобами для догляду за взуттям.
Використовуйте спеціальні засоби по догляду за взуттям для продовження терміну експлуатації. Перед використанням засобів догляду видаляйте пил та сухий бруд з поверхні взуття. Також слід уважно ставитися до призначення взуттєвої косметики і не використовувати крем для гладкої шкіри у догляді за взуттям з нубука.
Догляд за новим шкіряним
взуттям необхідно проводити щонайменше
раз на тиждень. Йдеться про використання кремів, паст та іншої взуттєвої косметики.
Що стосується сухого очищення шкіряної «пари» від пилу та сухого бруду за
допомогою щітки, її слід виконувати кожного разу після повернення з вулиці
додому.
Для догляду за взуттям з
нубуку та замші використовуйте засоби, призначені спеціально для цих видів
шкіри. Мінімальний комплект взуттєвої косметики, який повинен бути у кожного
власника взуття з нубука та замші, включає спеціальну щітку, гумку, засіб для
очищення шкіри та просочення для захисту від вологи та бруду.
Не забувайте захищати шкіряне взуття від дощу за
допомогою спеціальних спреїв та
просочень.
Не рекомендуємо тягнути безпосередньо
за ремені, резинки, декоративну фурнітуру на взутті.
Взуття на високих підборах
або на тонких підборах не рекомендується носити по гравію, щебеню, бруківці,
оскільки це може призвести до пошкодження взуття чи травм.
Інструкція з догляду та використання сумок:
Шкіряні вироби слід зберігати
в місцях, які добре провітрюються. Дуже важливою умовою зберігання є доступ
повітря до виробів зі шкіри (не потрібно зберігати шкіряні вироби у
поліетиленових пакетах).
Сушити вологі вироби та
зберігати їх тільки при кімнатній
температурі, подалі від гарячого повітря та обігрівачів.
Не носити надто важкі предмети. Уникати навантаження вагою понад 4 кг на 0,025 м3 (тобто габаритів 0,4*0,3 м*0,2 м).
Перевантаження виробу веде до деформації конструкції та
пошкодженню блискавки із замками.
Не допускати застосування
сили в місцях відкривання/закривання замків, пряжок, кнопок, тощо. Необхідно
спочатку усунути перешкоду, яка заважає нормальному відкриванню.
Блискавки необхідно закривати та відкривати,
підтримуючи низ виробу або розміщуючи виріб на твердій поверхні. Робити це потрібно
плавно, щоб уникнути деформації металевих ланок на блискавці.
Не допускати намокання виробів.
Не допускати тривалого потрапляння прямих сонячних
променів.
Регулярно протирати металеві частини сухою м’якою серветкою.
Магнітні застібки тримати подалі від об’єктів з магнітними властивостями.
Забруднення чистити
спеціально призначеними засобами для
кожного виду шкіри. Рекомендуємо звертатись до професійних хімчисток по шкірі.
При чищенні шкіряного виробу в жодному разі не можна застосовувати жорсткі розчини:
бензин, ацетон, тощо.
Не притискайте вироби до
фарбуючих речей.
Слід уникати потрапляння
парфумерних засобів на вироби зі шкіри.
Не чинити надмірного тиску,
що веде до деформації виробу.
Формовані вироби зі шкіри
(наприклад, каркасні сумки чи інші
вироби, які мають пружну форму) зберігати та транспортувати тільки з внутрішнім набиванням.
FIDELITTI не може нести відповідальність за інциденти,
що виникли внаслідок недотримання вищезгаданих інструкцій.
Врегулювання скарг
Будь-які можливі претензії
можуть бути пред’явлені лише на підставі оригіналу податкової квитанції.
Будь-яка претензія, що не супроводжується оригіналом податкової квитанції, не
розглядатиметься. Важлива інформація, така як- то назва, модель, код продукту,
дата покупки, ціна може бути знайдена в
податковій квитанції для врегулювання рекламацій.
Термін розгляду рекламацій становить 15 календарних днів із дати, коли покупець передав товар продавцю та вказав на заявлену невідповідність.