Пн-Пт 10:00-18:00

 

Іноді може статися так, що отриманий товар має дефект чи не відповідає розміщеному замовленню. В цьому випадку ви маєте право подати рекламацію на цей продукт. Ви можете вимагати повернення суми, сплаченої за його покупку, або заміну товару на справний або відповідний замовленню. Ми також відшкодуємо витрати на повернення посилки, якщо претензія буде прийнята нами.

Якщо ви зацікавлені в заміні продукту на новий, то обов’язково зв’яжіться з нашим віділом по роботі з клієнтами за телефоном 0(800) 33 19 59 або через пошту orders@fidelitti.ua. Також відправити рекламацію можна при поверненні товару (ви можете зробити це при онлайн оформленні повернення або роздрукувати  друковану форму, заповнити та відправити її разом з продуктом).

Користувачі, які не мають облікового запису на сайті fidelitti.ua отримають доступ до онлайн панелі управління поверненнями і рекламаціями після надання номеру заказу, до якого відноситься продукт, на який поширюється  рекламація, а також адреси e-mail з якої було здійснено заказ. Користувач, який має обліковий запис  на сайті  fidelitti.ua і ввійшов до системи, може легко це зробити прямо зі свого облікового запису, обравши розділ «Повернення» в своєму особистому кабінеті.

Важливо! Товари повинні бути відправлені назад в оригінальній упаковці (коробка, папір, з відповідними штрих-кодами).


Зворотня адреса:

  Нова пошта
Для відправки посилки через Нову Пошту вкажіть м. Одесса Відділення Нова Пошта №128, вул. Академіка Глушка 29, тел. +380502360954, отримувач – Колтунов. І.

  Meest Express

Для відправки посилки через Meest Express вкажіть м. Одесса Відділення Meest Express95, вул. Академіка Глушка 11Г, тел. +380502360954, отримувач – Колтунов.І.


Примітка. Ми не приймаємо повернення через Укр Пошту, тільки через кур’єрські компанії (наприклад, Нова пошта, Meest и т. д.). Також ми не приймаємо посилки, що повертаються післяплатою.

Також покупець може заявити чи повідомити про будь-які недоліки, скарги, тощо за номером гарячої лінії: 0(800) 33 19 59 або електронною поштоюorders@fidelitti.ua 

Якщо ви отримали продукт, відмінний від замовленого, або продукт з дефектами, ви можете зв’язатись з нашим відділом по роботі з клієнтами протягом 72 годин за номером гарячої лінії 0(800) 33 19 59, щоб поскаржитись на цю ситуацію, і ми подбаємо про те, щоб продукт був замінений новим продуктом або щоб гроші були повернуті якнайшвидше. У цьому випадку У цьому випадку витрати на повернення  і транспортування замінного продукту, якщо застосовно, несе Fidelitti. Для товарів, які мають видимі пошкодження при отриманні кур’єром, ми рекомендуємо вам відмовитись від їх отримання.

Підставою для отримання рекламації є доказ покупки товару (наприклад, податкова квитанція або рахунок-фактура) або інший доказ укладання договору купівлі-продажу. Рекламацію можна подати за допомогою форми рекламації  Fidelitti, зразок якої можна  завантажити за  посиланням.

Рекламація будет розглянута  протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару разом з підписаним і заповненим пакетом документів.

Підпишіться на розсилку та отримайте знижку 5% на першу покупку!